all in one pc met touchscreen

lessekvh schreef op 10.06.2019 om 22:15 uur

Hallo,

Ik overweeg een nieuwe pc. Ditmaal een hp all in one met groot touchscreen scherm.Heeft iemand ervaring dat video de luxe hiermee goed samenwerkt? Kun je dan goed en nauwkeurig werken op de tijdlijn? Heeft iemand tips? Is 8Gb intern geheugen voldoende? Bedankt alvast.

Reacties

mi-bo schreef op 10.06.2019 om 23:02 uur

@lessekvh

Beste Lessekvh,

Als dit de configuratie is ziet er niet slecht uit, jammer dat Sata van 1 TB een 7200 toeren schijf is, als dit een SSB schijf of een M2 strip zou zijn had het helemaal het einde geweest.

Ik heb zelf een laptop I7 en daar is een 1 TB ssd schijf ingezet ( in plaats van een 7200 toeren schijfje ), en er ging een wereld voor me open.

Windows 10 Home Advanced

Procesador Intel® Core™ i7-8700T (2,4 GHz, 6 núcleos)

NVIDIA® GeForce® MX130 (GDDR5 de 2 GB dedicados)

Memoria 8 GB DDR4-2400 SDRAM (1 x 8 GB)

Disco duro SSD de 256 GB PCIe® NVMe™ M.2 + SATA de 1 TB 7200 rpm

Pantalla con retroiluminación WLED FHD IPS de 68,8 cm (27 pulg.)

Maar er zullen wel bruikbare reacties komen

. Sc6

Michael

Bol schreef op 10.06.2019 om 23:16 uur

Beste Lessejvh,

De informatie "hp all in one met groot touchscreen scherm en 8Gb intern geheugen" is onvoldoende. Kunt aangeven wel type HP all in one het is?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lessekvh schreef op 11.06.2019 om 17:36 uur

bedankt. het gaat mij primair om of er ervaringsdeskundige zijn die magix gebruiken via touchscreen, de performance is een kwestie van meer budget...

Bol schreef op 11.06.2019 om 18:05 uur

Hallo Hans,

Helaas, dan ik u hierop geen goed antwoord geven. Mijn advies ga naar een goede PC zaak in uw buurt. Geef hier aan, dat MAGIX Video Deluxe de hardwareversnelling (CUDA) van Nvidia videokaarten niet ondersteund, wel de hardwareversnelling van Intel Videokaarten.

zie deze topic eens: https://www.magix.info/nl/forum/instellingen-mainconcept--1226876/

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.06.2019, 18:55, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-