Al mijn teksten in de film zijn verdwenen. Als ik dubbel klik op het windowtje van de tekst komt de tekst wel te voorschijn om wijzigingen uit te kunnen voeren. Na wijziging zie ik weer geen tekst.

bmauit schreef op 19.07.2014 om 15:59 uur

Ik heb Video de luxe 17 plus speciale editie.

In een reeds kompleet gemaakte film heb ik diverse teksten onder aan het scherm geplaatst.ter verduidelijking.

Nu ineens zijn alle teksten verdwenen, maar als ik op het windowtje van die tekst dubbelklik zie ik de tekst weer terug en kan ik wijzigingen aanbrengen. Als ik dan weer teugklik is de tekst weer verdwenen.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.07.2014 om 21:43 uur

Beste,

Ik zelf bezit geen VDL 17 plus. Maar wat u zou kunnen proberen is om alles op de standaardwaarde te zetten. Dit doe ik in VDL 2014 als volgt. Ga naar: bestand /  instellingen / programma-stellingen terugzetten naar standaardwaarden. Maar ik denk dat deze optie ook al in VDL17 aanwezig is.

succes,

Rob

bmauit schreef op 19.07.2014 om 22:51 uur

Dank voor je reactie. Ik heb het geprobeerd en er veranderde niets.

lucky_me schreef op 23.07.2014 om 03:34 uur

hallo

*misschien werk je op de tijdlijn en heb je het spoor van je film geplaatst onder het spoor met je tekst? dan zou dit zich voordoen.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 24.07.2014 om 11:47 uur

Beste,

Ik weet niet of u probleem al is op gelost. Kan het zijn dat u aan de linkerzijde de "M" heeft geactiveerd. Als dat zo deactiveer het dan door er op te klikken. Het voorbeeld dat u ziet is uit VDL2014.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 24.07.2014 om 13:59 uur

Hallo Ben,

Bedankt van je persoonlijk bericht, waarin je me bedankt voor de oplossing die ik je heb geantwoord. Dus de "M" was geactiveerd. Je heb deze gedeactiveerd en teksten zijn nu weer zichtbaar.

Succes met het verder monteren van je film

Rob