aftiteling 'right area Horizontaal spiegelen

Kees-Haremaker schreef op 29.12.2015 om 13:03 uur

Hallo,

Ik gebruik vaak een aftiteling met de volgende mogelijkheid  de naam is: aftiteling 'right area Horizontaal spiegelen' 

Het geeft een doorzichtige grijze band aan de rechterkant met daaraan gekoppeld een scrollende tekst met aftiteling, deze vond ik in een van de sjablonen in het tabblad Titels, maar ik kan het nergens meer vinden ik heb alle mogelijkheden bekeken maar kom hem niet meer tegen, ook niet in VDL 2014 die ik nog op de PC heb staan, want daar zat het wel in zodoende dat ik hem gebruikte..

Zou het wellicht te downloaden zijn van de MAGIX site?

Alvast bedankt voor de reactie's

Groet Kees 

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2015 om 13:24 uur

Hallo Kees,

onder Titel sjablonen, staan heel erg veel mogelijkheden, het kan zijn dat in de vorige versie dit wel stond, maar de programmeurs kijken hoe vaak dit gebruikt wordt is het niet urgent zetten ze ander mogelijkheden hierneer, want een dvd is maximaal 8 GB

gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 29.12.2015 om 14:37 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor de snelle reactie, mijn vraag is of die mogelijheid nog wel te downloaden is op de MAGIX site.

Gr  Kees

Voormalige gebruiker schreef op 29.12.2015 om 21:49 uur

​Hallo Kees,

Bedoel je soms: "Looptekst rechts"? Deze is aanwezig in VDL 2014 premium en ook in VDL 2015 premium.

Ik zie in een van uw eerder vragen, dat u VDL 2014 standaard op u computer heeft staan, klopt dat nog?

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 31.12.2015 om 12:00 uur

​Hallo Kees,

Het is jammer, dat u niet hier op mijn antwoord heeft geantwoord!!  U geeft wel een antwoord op zie: http://www.magix.info/nl/vdl-2016.knowledge.1143381.html. Ook vind ik het jammer, dat u Engels termen gebruik, terwijl VDL 2016 in het Nederlands geschreven is.

Nu mijn oplossing op uw vraag::

1. ga naar de verborgenmap:  C:\ProgramData\MAGIX\Video deluxe 2014 Premium\Titles\Standard

2. Kopieer de  map met de naam "standard" weg naar een tijdelijke map en noem deze "Standard 2014"

3. ga naar de verborgenmap: C:\ProgramData\MAGIX\Video deluxe 2016 Premium\Titles\Standard

4. kopieer de map "Standard 2014" naar: C:\ProgramData\MAGIX\Video deluxe 2016 Premium\Titles\Standard

5. start nu VDL 2016 op en klik op tabblad "Titels"

6. klik op sjablonen / standaard / Standard 2014 / nu kunt u een van de  sjabloon uit VDL 2014 kiezen

Veel succes en een fijne jaarwisseling

Rob

Kees-Haremaker schreef op 31.12.2015 om 12:51 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je goede antwoord ik ga dat meteen proberen.
Ik had inmiddels gister met het proberen uitgevonden dat ik die mogelijkheid kon doen d.m.v. in het menu Mijn Media en vanwege mijn bestudering van de helpfile waar er een handleiding stond om het via takes te doen.

Maar uiteraard ga ik kijken om de mogelijkheid die je beschreef uit te voeren.

Verder wens ik u een goed uiteinde en een goed begin van 2016

Gr Kees

Voormalige gebruiker schreef op 31.12.2015 om 14:54 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je goede antwoord ik ga dat meteen proberen.
Ik had inmiddels gister met het proberen uitgevonden dat ik die mogelijkheid kon doen d.m.v. in het menu Mijn Media en vanwege mijn bestudering van de helpfile waar er een handleiding stond om het via takes te doen.

Maar uiteraard ga ik kijken om de mogelijkheid die je beschreef uit te voeren.

Verder wens ik u een goed uiteinde en een goed begin van 2016

Gr Kees

Hallo Kees,

Laat mij weten wat u van deze methode vindt.

groet,

Rob

Kees-Haremaker schreef op 31.12.2015 om 15:25 uur

Hallo Rob,

Ik heb later in de middag aan het proberen gegaan, zoals je schreef, maar ik vond in het geheel niet de verborgen map in de aangegeven Titels map, dus ik heb het nog niet gevonden.

Ook zag ik met de verkenner die map in VDL 2016 niet, vanmiddag heb ik verder geen tijd i.v.m. kerkelijke verplichtingen vanavond voorbereiding daarvan, dus later ga ik nog eens zoeken.

Op mijn avatar zie je mij filmen tijdens de laatst gehouden 11 stedentocht vlak voor het beroemde bruggetje van Barthlehiem, we stonden daar met een man of 10, waarvan 1 reporter van de wereldomroep en een anatal fotografen.

Groet Kees

Voormalige gebruiker schreef op 31.12.2015 om 16:38 uur

​Hallo Kees,

Om de verborgenmap "ProgrammaData"  te kunnen zien, moet u deze eerst zichtbaar maken. Dit doe je zo:

1. ga naar: "Configuratiescherm /  alle onderdelen

2. klik op: "Opties voor Verkenner

3.  klik op Weergave

4. Klik op: Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven

5. ga naar: C:\ProgramData\MAGIX\Video deluxe 2014 Premium\Titles

In Windows 10 doet u het zo:

1. klik op de schijf C (opstartschijf)

2. klik op beeld en zet een vinkje bij "verborgen items"

Succes,

Rob

PS vergeet niet om de verborgenmappen weer op "verborgen" te zetten.

Voormalige gebruiker schreef op 07.01.2016 om 17:22 uur

Hallo Kees,

Is dit nog gelukt?

Groet,

Rob