Afspelen gebeurt hakkelijk in Magix video plus 2017

lucholvoet schreef op 22.01.2018 om 14:03 uur

Hallo,

Ik werk met Magix video de luxe plus 2017.

Bij bewerking met veel effecten en overvloeiers speelt de PC nogal hakkelijk af in real time.

Ik heb nogthans al veel updates gekregen van de firma..Zou dat aan de software liggen?

Mijn PC is prima in orde.

In video pro X 6 heb ik dit niet, evenmin met Edius. !

Met groeten

Reacties

Bol schreef op 22.01.2018 om 14:25 uur

Hallo Lucas,

Ik zag uw vraag reeds eerder staan op: https://www.magix.info/nl/forum/geen-vloeiende-beelden-bij-gebruik-van-video-de-luxe-2016-plus--1164332/ Ik heb hier antwoord opgegeven.

Zelf heb ik dit ook regelmatig, zeker als ik veel effecten heb gebruikt. Wat ik dan doe is het volgende: ik schoon mijn PC op (meestal in de veilig modus) en start VDL 2017 opnieuw op. Ook klik op de middelste werkbalk op het bliksemschichtje (Blauw). Hier mee wordt de resolutie en de framerate gereduceerd tijdens het samenstellen van u project. Dit heeft geen invloed op het eindresultaat.

Succes,

Bol

PS. Na 2016 worden de uitgekomen Magix programma's geen jaartallen meer vermeld. Dit in verband met de update garantie. Wat is de laatste versie? U kunt dit zien als u op Alt+Shift+F1 drukt.

Laatst gewijzigd door Bol op 22.01.2018, 14:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.01.2018 om 14:02 uur

Lucas,

U schrijft dan u de allerlaatste download update heeft, versie 17

een optie : Frametable aanmaken is dit al een uitgeprobeerd, dan worden alle 1 & 0 weer goed onder elkaar gezet.

Groeten

Michael