afspelen

jacoson schreef op 02.11.2011 om 15:32 uur

Heeft een film ( avchd ) via camera geladen,  bewerkt in "bewerken" met overgangen en titels en effecten, dan na branden voor een disk menu en nu wil ik hem op  een harde schijf zetten en via A.C.Ryan  op de tv laten afspelen.

Heeft het al een enige keren geprobeerd met ( branden / avchd / dan na image recorder, maar dat is niet weer te geven op de tv.

Ook geprobeerd met exporteren ( als video bestand uitvoeren,dan  hd-kwaliteit 2   formaat cMpeg-4 maar ook dat lukt mij niet.

Kan je niet naar een vaste harde schijf gaan om het op tv  af te spelen? of doe ik iets verkeerd!

Of kan je het alleen met een blu ray disk branden en dan afspelen op tv met een speler.

gebruikt het programma Video de luxe MX premium
 

Reacties

magixagent schreef op 02.11.2011 om 15:37 uur

Uw verhaal gelezen, als volgt

Uw project is klaar ga naar exporteren, optie als video bestand uitvoeren, klik dit aan geef aan hoe het beeld kwaliteit was 720 : 576 of 1920 : 1080 als formaat geeft u aan mpeg2 of mpeg4 dan geeft u aan dat het opgeslagen moet worden op een externe harde schijf is dit klaar sluit het aan op de box en tv aan en genieten.

Ter aanvulling maak er geen avi bestand van want dat kan niet gelezen worden

succes met het mooie Magix product.

FransS schreef op 02.11.2011 om 16:39 uur

Hoi Jacoson,

Wat is een A.C.Ryan ?

is dat een video player?

Laat eens wat weten daar over,je kan wel alles branden maar niet afspelen op je TV heb ik begrepen,ook niet als je een DVD brand want dat is de meeste gang van zaken ,of heb ik het mis.

Grt. Frans S.

jacoson schreef op 02.11.2011 om 17:02 uur

Hoi Jacoson,

Wat is een A.C.Ryan ?

is dat een video player?

Laat eens wat weten daar over,je kan wel alles branden maar niet afspelen op je TV heb ik begrepen,ook niet als je een DVD brand want dat is de meeste gang van zaken ,of heb ik het mis.

Grt. Frans S.

A.C.Ryan is een mediaspeler met Wireless-N en  Usb

Ik kan wel dvd branden dat gaat perfect, maar AVCHD .264 codec niet i.v.m grote bestanden en hd,dat moet met een blu-ray brander maar die bezit ik nog niet, dus daarom via mediaspeler die speelt alles af en dat lukt mij niet 

FransS schreef op 03.11.2011 om 17:38 uur

Hoi Jacason,

Als je in MX rechts boven in de hoek klikt bij Exporteren dan kun je kiezen wat je wil doen als je dan kiest voor de meest rechts onder die maakt een H264 voor je speler je moet even experimenteren ik weet voor mijn iPad dat hij een H264 op mijn computer maakt en die moet ik dan via itunes importeren op mijn iPad.

Welligt kan jij dat ook zo met je speler doen,probeer dat  eerst uit .

Suc6 Frans S

 

Cinecor schreef op 06.11.2011 om 08:45 uur

In plaats van de "knop exporteren rechts boven" kan je beter gebruik maken van het menu: Bestand>film exporteren. Voor fullHD (AVCHD) is een mpeg4 met de H.264 codec een goede keuze. Maar niets staat je in de weg om ook met ander formats te experimenteren!