afspeelsnelheid

timjongkees schreef op 24.03.2016 om 11:54 uur

Halverwege een project ontdekte ik dat het tempo  van lopende mensen een beetje "slow-motionachtig" was. Ik heb nooit aan de "snelheid"s knop gezeten. Hoe kan dat? Toen ik wat scenes op snelheid 1 zette verdwenen prompt de aangebrachte overvloeiers, krompen de scenes in tijdsduur en kwamen los van elkaar. Allerlei gesleutel leidde tot een puinhoop in de tijdlijn zodat ik maar weer naar een vorige versie overging. Kan het zijn dat het gebruik van de stabilisator Mercalli 4 de afspeelsnelheid beinvloedt? Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met snelheid 1.

Kan ik overigens achterhaalde versies gewoon wissen zonder de meer recente aan te tasten?

Tim 

Reacties

mi-bo schreef op 25.03.2016 om 09:28 uur

Hallo Tim,
is je grafischekaart up to date, je schijven zijn ge defragmenteert, en als je met videoberwerking bezig bent Internet uitschakelen,
en als laatste want je zal MAGIX vdl 2016 gebruiken je proxy instellingen aanzetten, dan krijgt de Pc wat meer lucht
gr
Michael

timjongkees schreef op 26.03.2016 om 14:34 uur

Hallo Michael,

Bedankt, maar is het niet zo dat in W8.1 de harde schijven automatisch worden gedefragmenteerd? Ik heb wel de proxy instellingen aan staan. Grafische kaart weet ik niet, ik update alleen als daarom gevraagd wordt. Internet afzetten, is dat echt nodig? Indien nodig trek ik de plug er wel uit. 

Overigens is me nog steeds niet duidelijk of ik vorige versies zonder problemen kan wissen. Ik sla heel regelmatig mijn werk op, dus er zijn nogal wat versies. Ik heb slechte ervaringen met het overschrijven van de vorige versie met een nieuwe. Ik kies dus altijd voor opslaan als.

gr,

Tim

mi-bo schreef op 26.03.2016 om 14:52 uur

Hallo Tim,
de bestanden staan op de schijf en niet in vdl je kan een vorige versie verwijderen, maar als extra functies zijn geinstalleerd worden die ook verwijderd.
Als defragmentatie aanstaat wordt dit automatisch gedaan, opslaan  ( opslaan als is altijd goed anders worden de bestanden overschreven)
Gr
Michael