afspeelprobleem bij red mjin video's

Wijk schreef op 01.02.2011 om 22:54 uur

Ik heb een probleem. Nadat ik met Red mjin video's een dvd gebrand heb loopt de DVD halverwege vast. Ik heb de nieuwste brandroutine al geinstalleerd. Wat is de reden dat de DVD toch vastloopt? het is een dual layer DVD. Maar ik heb met dat programma al meerdere DL DVD s gebrand zonder problemen. Ik zie de reactie graag tegemoet.

Reacties

mi-bo schreef op 02.02.2011 om 10:50 uur

Beste,

misschien in de afgelopen tijd naar een ander Win systeem gegaan, of een ander email adres. zijn er te korte stukken project in het geheel verwerkt.

met welke versie werkt  U van RUV 1//2 //3.

U werkt onder Vista, welke versie van RUV ( red uw video ) heeft u dan, als u een ander email adres gebruikt zal u dat eerst via support email adres veranderen aan moeten geven anders werkt het brandt proces niet goed, een dual-layer is maar een keer te gebruiken mits U ( zover ons bekend bestaan die niet)een RW heeft,

wat u voor allezekerheid kan doen, want uzal film op cd/dvd 7 of 8 hebben, het gehele project eerstexporteren naar videoals magix video en dan branden,

te ingewikkeld een mail naar

gr

Wijk schreef op 02.02.2011 om 12:02 uur

Hai, Nee zit nog gewoon op Vista. Heb wel ander email, maar die heb ik al weer even en ik heb hiervoor gewoon een andere dvd wel kunnen branden. Dus dat is het probleem niet. Het heeft ook niet met te korte stukken te maken. Hij brand wel, maar ik krijg dus interne fout als melding als hij daarmee klaar is. Vervolgens kan ik de DVD afspelen tot ongeveer 1 uur. Wat RUV betreft weet ik niet wat je bedoelt. Het is een dual layer DVD. Ik ben bang dat het daarmee te maken heeft, maar weet het niet zeker omdat ik ook op die DL-s al eens gebrand heb met dit programma. Dus het is zeer vreemd dat ie het bij deze dan net niet doet.