afspeelmarker video de luxe me loopt niet mee................ maharleyhouse schreef op 12.02.2014 om 10:28 uur helaas vind ik het antwoord niet in de reeds kenbaar gemaakte antwoorden. wie kan mij van dienst zijn ?? bij voorbaat dank. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 12.02.2014 om 10:38 uur Welke versie, onder welk Win systeem gr maharleyhouse schreef op 12.02.2014 om 11:27 uur dank voor het snelle antwoord. windows 8.1 versie van ?? mi-bo schreef op 12.02.2014 om 11:37 uur Als U naar bestand gaat, en daar aan klik programma terug zetten naar Standdaard waarde is Uw probleem misschien opgelost gr maharleyhouse schreef op 12.02.2014 om 12:20 uur dank, maar dat heb ik al uitgevoerd. eveneens de antwoorden op deze vraag die al eerder aan de orde zijn geweest heb ik reeds uitgeprobeerd. maar......................mogelijk heeft u nog een "probeersel " ;-) RiViS schreef op 12.02.2014 om 12:33 uur .....eveneens de antwoorden op deze vraag die al eerder aan de orde zijn geweest heb ik reeds uitgeprobeerd. Het zou handig zijn als je even de link geeft naar de antwoorden die je bedoelt, dan hoeven je mede-amateurs niet zo te zoeken.... Wat betreft het eerste antwoord van mi-bo: hier wordt bedoelt: welke versie van Video deLuxe? groet, Rijk maharleyhouse schreef op 12.02.2014 om 14:52 uur het antwoord op de vraag n.a.v. het zoeken van de coll. staat hieronder de site; http://www.magix.info/nl/afspeelmarker-beweegt-niet-mee-bij-afspelen.knowledge.982083.html de versie zou kunnen zijn, ik heb dit gegeven van de installatie dvd; NewBlueFX Light Blends proDAD Vitascene 2 MAGIX Edition met zeer veel belangstelling kijk uit naar het vervolg (het mij niet los het niet te vinden) 1