Speel je je bestand af vanuit de arranger of vanuit de mediapool? Mocht je afspelen vanuit de mediapool zou het normaal zijn dat de marker in de arranger niet beweegt.
Speel je je bestand af vanuit de arranger of vanuit de mediapool? Mocht je afspelen vanuit de mediapool zou het normaal zijn dat de marker in de arranger niet beweegt.
Beste Ter aanvulling van lucky_me.
klik op de 2 schakels links boven, er gaat een scherm open, programma instellingen. klik op weergave, rechts ziet u arranger staan, hier staat een vinkje bij , Spatiebalk stopt op actuele afspeelpositie, vink dit uit en het probleem is verholpen, daarna kunt u met de toets JKL gaan werken, K is stoppen, L is vooruit spelen, en J is achteruit spelen, met deze optie loopt de cursor wel mee en stopt op de plaats waar u de K toets heeft ingedrukt.
succes met het mooie MAGIX product
Beste Ter aanvulling van lucky_me.
klik op de 2 schakels links boven, er gaat een scherm open, programma instellingen. klik op weergave, rechts ziet u arranger staan, hier staat een vinkje bij , Spatiebalk stopt op actuele afspeelpositie, vink dit uit en het probleem is verholpen, daarna kunt u met de toets JKL gaan werken, K is stoppen, L is vooruit spelen, en J is achteruit spelen, met deze optie loopt de cursor wel mee en stopt op de plaats waar u de K toets heeft ingedrukt.
succes met het mooie MAGIX product
Ik heb uw advies correct opgevolgd, maar het bracht geen verandering. De cursor blijft stil staan tijdens het afspelen.
Ik werk met Magix Video deluxe 17 premium en Windows 10. Sinds enkele maanden loopt mijn afspeelmarker ook niet meer.
Contact met Magix gaf geen oplossing daar ik daar als antwoord kreeg dat er geen persoonlijke support meer wordt gegeven voor producten ouder dan 12 !.
Mijn probleem heb ik opgelost door een systeem herstel voor Windows 10 door te voeren.