afspeelmarker

marcvw schreef op 15.11.2009 om 18:44 uur
Hallo

Tijdens het bewerken van het projekt, bijvoorbeeld einde of begin van een scene verwijderen, sprong de afspeelmarker vroeger altijd terug naar het begin van de scene, dat was erg handig. Nu springt hij na een bewerking enkele scènes naar voren terug, en moet ik hem terugplaatsen naar het begin van de scène die ik bewerk. In de weergave-optie of film- of programmainstellingen is er niets veranderd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de afspeelmarker na bewerking terugspringt naar het begin van die scène, en niet enkele scènes eerder ? Hartelijk dank.

Reacties

Leontien schreef op 16.11.2009 om 11:43 uur
Hallo,

wellicht heb ik jouw vraag niet goed doorgelezen; waarmee werk jij (van MAGIX)??
Indien jij namelijk Video de Luxe bedoeld, dan zal je via de Programmainstellingen even kunnen controleren, of er daadwerkelijk onder het tab Weergave de gewenste optie is gekozen bij Werking spatiebalk...

Groetjes Leontien
marcvw schreef op 16.11.2009 om 14:44 uur
Bedankt Leontien voor je snelle antwoord. ik werk inderdaad met Video DeLuxe. Maar het ligt dus niet aan die weergave-instelling die jij vernoemt, zo staat hij namelijk altijd al ingesteld en het probleem van dat terug naar voren springen doet zich nu pas voor, als ik het programma gebruik op mijn laptop ipv op mijn PC. ik heb de instellingen vergeleken, en die is dezelfde....
Toch bedankt.