Reacties

Bol schreef op 09.02.2018 om 10:51 uur

Hallo Jan,

U schrijft: "Resultaten en antwoorden eerder genoemd op deze site helpen mij niet verder." Wij als forumleden kunnen niet weten welke resultaten en antwoorden u bedoeld.

Zie wat Magix Support hierover zegt.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 09.02.2018, 10:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 09.02.2018 om 16:12 uur

Ik bedoel eerdere antwoorden op vragen over stilstand van de afspeelmarker! Activeren van het schichtje geeft geen resultaat! Grtn. Jan

Bol schreef op 09.02.2018 om 17:47 uur

Heeft u uw probleem al weten op te lossen?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 10.02.2018 om 08:39 uur

In het geheel niet! Zie bovengenoemde reactie. Afspeelmarker reageert niet en vertoonde beelden zijn schokkerig! M.v.g. Jan

mi-bo schreef op 10.02.2018 om 09:46 uur

Jan,

Misschien een optie, ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Is Uw video ( grafische kaart ) up to date.

Werkt U met de laatste download update versie 15.0.0.114

Groeten,

Michael

Bol schreef op 10.02.2018 om 09:55 uur

In het geheel niet! Zie bovengenoemde reactie. Afspeelmarker reageert niet en vertoonde beelden zijn schokkerig! M.v.g. Jan

Hallo Jan,

Vraagje, heb je gedaan wat Magix Support als oplossing in deze link beschrijft. (zie mijn antwoord van 09.02.2018 om 10:51 uur) https://www.magix.info/nl/proxy/6cb9802ad98030083fe6/?link=https%3A//support2.magix.com/customer/nl/faq/waarom-verloopt-het-afspelen-de-tijdlijn-schokkerig

Wat was hier het resultaat van.

aanvulling 10-02-2018 om 11:31

Wat je ook nog eens kunt uitproberen is het volgende:

• om Videodeluxe.INI bestand met de hand te verwijderen. Uit ervaring weet ik dat niet alle persoonlijke instelling bij het terug zetten naar standaard waarde worden verwijderd. Als u dit bestand verwijderd en VDL 2016 opnieuw opstart wordt dit bestand weer automatisch aangemaakt.
  • zet een vinkje bij verborgen Items, hierdoor worden de verborgen mappen zichtbaar gemaakt
  • ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \AppData (verborgenmap)\ Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe22_premium.Videodeluxe.ini

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 10.02.2018, 11:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 12.02.2018 om 20:19 uur

Hartelijk dank! Ga ik proberen! M.v.g. Jan

ansjo schreef op 14.02.2018 om 16:06 uur

Ook ik had dit probleem en alles geprobeerd, laatste hoop en de computer een systeemherstel gegeven toen was alles goed! Wel naar de datum kijken wanneer dit probleem kwam.

janiem schreef op 14.02.2018 om 20:51 uur

Dank! Heb nu VDL 2016 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Een vinkje gezet bij verborgen mappen en geen reactie gezien! Bij het opstarten blijkt dat de eerder genoemde problemen hetzelfde zijn gebleven. Hoe geef ik de computer een systeemherstel ( met mijn beperkte kennis van computer zaken geen idee) Wel blijf ik positief denken .....! M.v.g. Jan

Bol schreef op 14.02.2018 om 23:03 uur

Hallo Jan,

U had VDL 2016 helemaal niet hoeven te verwijderen, alleen maar het Videodeluxe.ini bestand. Door alleen het vinkje te zetten bij verborgen mappen en dan opstarten, zal niet het gewenste resultaat opleveren. Je moet wel gaan naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \AppData (verborgenmap)\ Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe22_premium.Videodeluxe.ini en dit Videodeluxe.ini bestand te verwijderen en daarna weer VDL 2016 opstarten.

Omdat u een beperkte computerkennis heeft, adviseer ik u om iemand uit uw kennissenkring te vragen met wel de nodige computerkennis u te helpen om een herstelpunt terug te zetten.

Maar als u het toch zelf aandurft, type dan bij Windows zoeken "Herstelpunt maken" zie afbeelding. Als u op de afbeelding klikt, wordt deze vergroot weergegeven.

Als u dan op enter druk komt u in systeemeigenschappen. Klik op het tabblad Systeembeveiliging. Nu klikt u op Systeemherstel en op Volgende. Hier ziet u nu de herstelopties staan. Ga op een datum staan toen als nog goed was en klik op volgende

Succes,

Bol

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 27.02.2018 om 11:47 uur

Goedemorgen, Het is mij gelukt om het programma weer op te starten volgens bovenstaande info, dank daarvoor! Vervolgens constateer ik dat, zodra ik een overgang wil invoeren, het proces totaal blokkeert (vastloopt) en denk ik dat dit eerder ook het geval is geweest. Graag een reactie! B.v.d. Jan Niemeijer

mi-bo schreef op 27.02.2018 om 12:23 uur

Jan,

10--2-2018 om 09.46 uur had ik een antwoord gegeven

Jan,

Misschien een optie, ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Is Uw video ( grafische kaart ) up to date.

Werkt U met de laatste download update versie 15.0.0.114

Groeten,

Michael

Helaas geen reactie teruggezien, heeft U al gekeken of Uw video ( grafische kaart ) up to date.

groeten

Michael

Bol schreef op 27.02.2018 om 12:28 uur

Hallo Jan,

Wat je ook nog eens zou kunnen proberen is:

• Ga naar Hulp / Extra inhoud downloaden
  • klik op extra inhoud downloaden (misschien zijn deze niet volledig meer geïnstalleerd)
  • vink deze allemaal aan en klik op verder

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2018, 12:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 27.02.2018 om 20:30 uur

Dank! Ga ik proberen! Grtn.Jan

janiem schreef op 03.03.2018 om 18:02 uur

Goedendag! Met dank aan alle geboden hulp kan ik melden dat (eerder) genoemde storingen werden veroorzaakt door technische problemen van mijn computer. Verder heeft er een up-date plaats gevonden van de video kaart en werkt het programma nu naar behoren! Nogmaals dank! M.v.g. Jan

Bol schreef op 03.03.2018 om 18:12 uur

Hallo Jan,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Fijn weekend,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.03.2018 om 19:20 uur

Jan,

Fijn te lezen dat Uw problemen zijn opgelost, en dat U dit deelt met MAGIX lezers.

Nu kunt U verder met Uw mooie hobby " video montage" met het mooie MAGIX product.

Groeten

Michael