Afsluiten van Video Deluxe 18 Premium

Lucien schreef op 15.05.2012 om 18:03 uur

Heb Video Deluxe 18 Premium aangekocht en reeds veeeeeel problemen gehad, daar ik verschillende versies van Magix heb zou dit volgens de helpdesk komen omdat er bepaalde stukjes van de vorige versies op schijf staan die je bij deinstalleren niet verwijderd, maar dan word dit voor mij toch al erg technisch.

Mijn probleem nu is dat ik Video Deluxe 18 niet gewoon kan afsluiten, moet namelijk via taak beheer - programma beiendigen Video Deluxe afsluiten.

Ps: werk met Wind 7

Kan iemend mij hieromtrent een tip geven wat ik moet doen ?

Dank bij voorbaat

Reacties

lucky_me schreef op 15.05.2012 om 19:18 uur

Hallo

Rest deeltjes zijn als volgt te verwijderen;

De-installeer a.u.b. het betroffen programma. In het geval er ook een testversie van het programma geïnstalleerd is, deze a.u.b. ook de-installeren.
De-installatie het beste via het Windows Configuratiescherm, Software of Programma's en onderdelen verwijderen.

Voer daarna onderstaande programma uit, zonder de computer opnieuw te starten:

http://download.magix.net/mxclean.exe.exe

Downloaden en opslaan (op Bureaublad bijvoorbeeld). Dan uitvoeren d.m.v. dubbelklikken.

Bevestig de eventuele vragen met "Ja". Daarna verschijnt de melding "Finished".

Hierna installeert u het programma opnieuw, zonder dat een Internet Security programma op de achtergrond loopt.

Controleer daarna a.u.b. of u de meest actuele versie van het programma heeft.
Dit kunt u eenvoudig in het Hulp menu van het programma doen via Online actualiseren.
Alternatief vindt u de actuele updates altijd op
http://support.magix.net links onder Download en dan bij MAGIX Patches.

mvg

Luc

Lucien schreef op 06.06.2012 om 21:50 uur

Beste,

Heb dit allemaal geprobeerd maar dan moeten zelfs de films en fotoshows die gemaakt zijn met Magix ook verwijderd worden en dat vindt ik er wel  een beetje over !!!!!

Als je het produkt opnieuw installeerd krijg ik wel de melding dat mijn code van de cd reeds geregistreerd is en kan je niet meer verder.

Ik denk eraan om een nieuwe PC aan te schaffen om er enkel en alleen Magix Video De Luxe op te installeren of moet ik er mij bij neerleggen dat ik een grote miskoop gedaan heb.

Mvg  Lucien