Bedankt voor je snelle reactie,op dit moment doet hij meer dingen niet,ik zal het programma opnieuw installeren,en kijken wat hij dan doet,is dit een goed idee?
Ik heb eerst magix vdl geinstalleerd,daarna in het programma ektra inhoud geinstalleerd,en alles wel geregistreerd,het werkte eerst ook wel goed,alleen vandaag gaat er van alles mis,ik kan het nog steeds niet afsluiten,nu heb ik geprobeerd om het opnieuw te installeren,maar dan moet de oude eerst verwijderd worden,en dat lukt ook niet,ik weet het niet meer hoor
Kies voor Verwijderen en kies dan vdl 2018 plus. Wanneer daar ook nog los in die lijst apart updates voor vdl 2018 plus genoemd worden, dan de-installeert u die als eerste via deze methode.
Nadat gede-installeerd is, start u de computer opnieuw op,
Inloggen met email adres en wachtwoord bekend bij MAGIX.
Dan naar mijn producten.
Zoek hier MAGIX vdl 2018 Plus op en doe uncheck bij laptop of Pc.
Dan is alles definitief verwijderd,
Activeer eerst serienummer, ga naar installationmanager dit is een trial versie 4 mb, installeer dit en daarna kunt U MAGIX vdl 2018 Plus en evt. music maker installeren.
Is dit gebeurd zal een icoon van MAGIX vdl 2018 plus op de Pc staan.
Open het programma, voer serienummer in en installeer via hulp online actualiseren de laatste download update, Dan via hulp naar extra inhoud en dit ong 8 Gb weer installeren.
Ik probeer Magix Video deluxe plus af te sluiten,maar dit lukt niet,ook niet met de toetscombinatie alt/f4
Hallo wouter,
Om VDL Plus op de juiste manier te kunnen afsluiten, druk dan op Ctrl+shift+Esc. Nu kom je in het taakbeheer. Kies onder toepassing Magix Video deluxe Plus en klik op beëindigen. Nu wordt het programma op de juiste manier afgesloten.
Ik lees dat je zowel VDL 2015 als VDL 2016 bezit. Je kan deze allebei naast VDL 2017 / 2018 installeren en dan stand allone opstarten. Zelf heb ik VDL 2014, 2015, 2016, Pro X en VDL 2018 op mijn PC staan en de ene keer werk ik Pro X of in een van de andere VDL versie.
Groet,
Rob
Ps. Volgens mij had je VDL 2018 niet hoeve te deinstalleren. Want er waren nog andere opties. Maar dat zullen we nu niet te weten komen.
Bedankt voor alle reactie's,ben er erg blij mee,ik ben erachter gekomen dat er een 2e Magix Video Deluxe Plus op mijn pc aanwezig is,namelijk met verschillende serienummers,hoe dat kan is me nu duidelijk geworden,is een te lang verhaal om allemaal te vertellen,maar ik heb nu alles eraf,en ik ga nu proberen,om de download versie erop te zetten,ik zal jullie allemaal op de hoogte houden,hoe het is gegaan,en als ik nog vragen heb,weet ik waar ik moet zijn.
Helaas moet ik toch weer melden dat het niet werkt,ik heb het idee dat het volgende mijn probleem is,ik heb namelijk op 5 mei j.l.een testversie gebruikt van het programma MVdlplus 2018,daarna heb ik vrij snel de download versie gekocht,en geinstalleerd,nu zie ik in het service center (mijn produkten) twee keer Magix Videodeluxe plus 2018 staan,met verschillende serienummers,en ook op de naam woutrins,ik heb volgens mij alles er af gehaald,en ben opnieuw begonnen,maar het werkt niet,wat kan ik nu doen?
Sorry hoor maar ik snap er niets meer van,ik doe alles wat jullie zeggen,ik heb 2 serienummers,allebei geprobeerd,de ene update komt wel binnen,maar de tweede niet,en ze kunnen niet afgesloten worden.
Wat is hier nu eigenlijk aan de hand,kan ik misschien ook ergens bijlagen naar toe sturen met screenshots,misschien wordt het dan wat duidelijker,want ik geloof niet dat wij er zo uitkomen.
Helaas ben ik het niet eens de opmerking van Mi-Bo. De opmerking van twee kapiteins op een schip is geen spraken. De opmerking zou moeten zijn: "twee weten er meer dan een". Dit is een forum voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Ook het geregistreerde emailadres mi-bo@.magix.info staat hier los van. U kunt u vraag beter voorleggen aan de deskundige van Magix Support. ga naar: https://support2.magix.com/customer/index.php en maakt een ticket aan.
Ik ben het met beiden eens,jullie helpen geweldig,maar het lijkt mij beter om bij het begin te beginnen,als het mag leg ik het even uit,ik heb in mei een proefversie van Magix Video De Luxe 2018 aangevraagd,daarbij een serienummer ontvangen,ik heb het geprobeerd,en al snel heb ik een download versie van MagixVideodeluxeplus besteld en geinstalleerd,(ander serienummer)dit werkte een hele tijd prima,tot gisteren,ik kon het niet meer op de normale manier afsluiten,met die proefversie is volgens mij niets meer mee gebeurd,alleen nu ik dit probleem heb,en met jullie hulp,(niet slecht bedoeld hoor)heb ik dit probleem,geen twee kapiteins maar twee serienummers die door elkaar