Reacties

mi-bo schreef op 06.07.2018 om 14:22 uur

Wouter.

het programma in de toekomst als administrator opstarten.

Dan kan er wel gewoon afgesloten worden.

Met vriendelijke groet

Michael

wouter-jordaan schreef op 06.07.2018 om 15:07 uur

Maar ik kan het op dit moment niet afsluiten,ik heb de pc opnieuw opgestart,en het programma start gelijk weer op,maar afsluiten doet het niet

mi-bo schreef op 06.07.2018 om 15:49 uur

Wouter.

Een goed advies moet ik U dan schuldig blijven.

Mrt vriendelijke groet,

Michael.

wouter-jordaan schreef op 06.07.2018 om 16:28 uur

Michael,

Bedankt voor je snelle reactie,op dit moment doet hij meer dingen niet,ik zal het programma opnieuw installeren,en kijken wat hij dan doet,is dit een goed idee?

wouter-jordaan schreef op 06.07.2018 om 16:36 uur

Goedemiddag,

Ik heb een algemene vraag,ik heb Magix Video deluxe Plus 2017en 2015 in de kast liggen op dvd,zijn deze programma's helemaal niet meer te gebruiken?

Vr.groeten

Wouter

wouter-jordaan schreef op 06.07.2018 om 16:38 uur

Ik vergis me het zijn 2015 en 2016

mi-bo schreef op 06.07.2018 om 17:05 uur

Wouter,

Heeft U MAGIX vdl 2018 plus nadat U extra programma's heeft ( vorige Topic vraag) geinstalleerd ook alles online geregistreerd.

Wat betreft de oudere versies van MAGIX vdl kunt U op een andere Pc of laptop installeren.

Met vriendelijke groet,

Michael

wijzing aangebracht i.v.m type fout

wouter-jordaan schreef op 06.07.2018 om 17:32 uur

Michael,

Ik heb eerst magix vdl geinstalleerd,daarna in het programma ektra inhoud geinstalleerd,en alles wel geregistreerd,het werkte eerst ook wel goed,alleen vandaag gaat er van alles mis,ik kan het nog steeds niet afsluiten,nu heb ik geprobeerd om het opnieuw te installeren,maar dan moet de oude eerst verwijderd worden,en dat lukt ook niet,ik weet het niet meer hoor

vr.groeten

wouter

mi-bo schreef op 06.07.2018 om 18:26 uur

Wouter.

hier een uitleg om MAGIX vdl 2018 Plus geheel van de Pc te verwijderen en weer opnieuw installeren

Wat mijn manier is om alles te verwijderen,

Ga naar  zoeken in Windows, links onderin naast start

C:\Progamdata\MAGIX\Video\ hier zal staan 23/24/25  hier zal Uw programma staan.

Open dit  en verwijder installation.

De-installeer het programma vdl 2018 Plus volledig. Gebruik daarvoor onderstaande tool.

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Kies voor Verwijderen en kies dan vdl 2018 plus. Wanneer daar ook nog los in die lijst apart updates voor vdl 2018 plus genoemd worden, dan de-installeert u die als eerste via deze methode.

Nadat gede-installeerd is, start u de computer opnieuw op,

ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

Inloggen met email adres en wachtwoord bekend bij MAGIX.

Dan naar mijn producten.

Zoek hier MAGIX vdl 2018 Plus op en doe uncheck bij laptop of Pc.

Dan is alles definitief verwijderd,

Activeer eerst serienummer, ga naar installationmanager dit is een trial versie  4 mb, installeer dit en daarna kunt U MAGIX vdl 2018 Plus en evt. music maker installeren.

Is dit gebeurd zal een icoon van MAGIX vdl 2018 plus op de Pc staan.

Open het programma, voer serienummer in en installeer via hulp online actualiseren de laatste download update, Dan via hulp naar extra inhoud en dit ong 8 Gb weer installeren.

En het pakket is volledig geinstalleerd.

Mvg

Michael

wouter-jordaan schreef op 07.07.2018 om 11:13 uur

Goedemorgen,

Ik heb de download versie,sorry voor het laat reageren

wouter

mi-bo schreef op 07.07.2018 om 11:22 uur

Goedemorgen Wouter,.

hiervan ben ik ook uitgegaan, zie mijn omschrijving op 06.07.2018 om 18:26 uur .

Mvg

Michael

wouter-jordaan schreef op 07.07.2018 om 11:41 uur

oke,ik ga ermee aan de slag,ik meld mij weer als het gelukt is en als ik toch nog hulp nodig heb,voor nu hatstikke bedankt voor je reactie's

goed weekend

vr.groeten,

wouter

Bol schreef op 07.07.2018 om 13:51 uur

Ik probeer Magix Video deluxe plus af te sluiten,maar dit lukt niet,ook niet met de toetscombinatie alt/f4

Hallo wouter,

Om VDL Plus op de juiste manier te kunnen afsluiten, druk dan op Ctrl+shift+Esc. Nu kom je in het taakbeheer. Kies onder toepassing Magix Video deluxe Plus en klik op beëindigen. Nu wordt het programma op de juiste manier afgesloten.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.07.2018 om 19:20 uur

Hallo Wouter,

Ik lees dat je zowel VDL 2015 als VDL 2016 bezit. Je kan deze allebei naast VDL 2017 / 2018 installeren en dan stand allone opstarten. Zelf heb ik VDL 2014, 2015, 2016, Pro X en VDL 2018 op mijn PC staan en de ene keer werk ik Pro X of in een van de andere VDL versie.

Groet,

Rob

Ps. Volgens mij had je VDL 2018 niet hoeve te deinstalleren. Want er waren nog andere opties. Maar dat zullen we nu niet te weten komen.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.07.2018, 19:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 08.07.2018 om 11:30 uur

Goedemorgen,

Bedankt voor alle reactie's,ben er erg blij mee,ik ben erachter gekomen dat er een 2e Magix Video Deluxe Plus op mijn pc aanwezig is,namelijk met verschillende serienummers,hoe dat kan is me nu duidelijk geworden,is een te lang verhaal om allemaal te vertellen,maar ik heb nu alles eraf,en ik ga nu proberen,om de download versie erop te zetten,ik zal jullie allemaal op de hoogte houden,hoe het is gegaan,en als ik nog vragen heb,weet ik waar ik moet zijn.

Nogmaals dank voor de reactie's,

vr.groeten,

Wouter

Bol schreef op 08.07.2018 om 11:55 uur

Hallo Wouter,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 08.07.2018 om 13:03 uur

Goedemiddag,

Helaas moet ik toch weer melden dat het niet werkt,ik heb het idee dat het volgende mijn probleem is,ik heb namelijk op 5 mei j.l.een testversie gebruikt van het programma MVdlplus 2018,daarna heb ik vrij snel de download versie gekocht,en geinstalleerd,nu zie ik in het service center (mijn produkten) twee keer Magix Videodeluxe plus 2018 staan,met verschillende serienummers,en ook op de naam woutrins,ik heb volgens mij alles er af gehaald,en ben opnieuw begonnen,maar het werkt niet,wat kan ik nu doen?

mi-bo schreef op 08.07.2018 om 13:22 uur

Wouter.

Ga naar mijn producten bij MAGIX.

Dan uncheck doen van de 2 programma's dan is volgens MAGIX niets meer geactiveerd.

En dan het programma weer opnieuw installeren met koop serienummer.

Mvg

Michael

Wijziging i.v.m taalfout

wouter-jordaan schreef op 08.07.2018 om 13:29 uur

Michael,

Ik zie alleen uncheck staan bij de laatste (download versie),en niet bij de eerste (testversie),wat nu?

wouter-jordaan schreef op 08.07.2018 om 14:00 uur

Rob of Michael,

Sorry hoor maar ik snap er niets meer van,ik doe alles wat jullie zeggen,ik heb 2 serienummers,allebei geprobeerd,de ene update komt wel binnen,maar de tweede niet,en ze kunnen niet afgesloten worden.

Wat is hier nu eigenlijk aan de hand,kan ik misschien ook ergens bijlagen naar toe sturen met screenshots,misschien wordt het dan wat duidelijker,want ik geloof niet dat wij er zo uitkomen.

vr.groeten

wouter

mi-bo schreef op 08.07.2018 om 14:07 uur

Wouter,

Uw reactie is volkomen duidelijk.

2 kapiteins op een boot gaat ook niet.

Stuur een mail naar mi-bo@magix.info en ik help U verder. of wacht een reactie af van Bol en hij zal U verder helpen

Mvg

Michael

Bol schreef op 08.07.2018 om 14:48 uur

Hallo Wouter,

Helaas ben ik het niet eens de opmerking van Mi-Bo. De opmerking van twee kapiteins op een schip is geen spraken. De opmerking zou moeten zijn: "twee weten er meer dan een". Dit is een forum voor en door gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Ook het geregistreerde emailadres mi-bo@.magix.info staat hier los van. U kunt u vraag beter voorleggen aan de deskundige van Magix Support. ga naar: https://support2.magix.com/customer/index.php en maakt een ticket aan.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

wouter-jordaan schreef op 08.07.2018 om 15:14 uur

Hallo,

Ik ben het met beiden eens,jullie helpen geweldig,maar het lijkt mij beter om bij het begin te beginnen,als het mag leg ik het even uit,ik heb in mei een proefversie van Magix Video De Luxe 2018 aangevraagd,daarbij een serienummer ontvangen,ik heb het geprobeerd,en al snel heb ik een download versie van MagixVideodeluxeplus besteld en geinstalleerd,(ander serienummer)dit werkte een hele tijd prima,tot gisteren,ik kon het niet meer op de normale manier afsluiten,met die proefversie is volgens mij niets meer mee gebeurd,alleen nu ik dit probleem heb,en met jullie hulp,(niet slecht bedoeld hoor)heb ik dit probleem,geen twee kapiteins maar twee serienummers die door elkaar

werken,en dat gaat natuurlijk niet.

wouter

Bol schreef op 11.07.2018 om 15:49 uur

Hallo Wouter,

Het doet mij deugd, dat ik je heb kunnen helpen, met het oplossen van jouw problemen.

Ik wens je heel veel succes met het samenstellen van je films.

Tot een volgende keer.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-