Reacties

magixagent schreef op 14.09.2011 om 16:58 uur

Beste Adorage is een Magix product dat vervaardigd wordt door Motion Studio.

Als er een Magix vdl pakket uitkomt wordt daar ook in de + en Premium versie een Adorage pakket mee gebakken op een dvd.

Er zijn inmiddels al 13 pakketten uit, en het klopt dat in versie 17 HD , de volume 11  zit met grote deels vlaggen, vliegtuigen, en wereld delen.

het zijn stand alone pakketten, heeft U andere versie van Vdl waar een Adorage pakket bij zat kunt u deze gewoon installeren in vdl

succes.

harry-bourquin schreef op 16.09.2011 om 10:59 uur

Dit staat overigens niet op de verpakking, daar staat "De gigantische effectenverzameling omvat meer dan 700 sjablonen voor fantastische video-effecten in HD: bioscooprijpe overgangen, artistieke vervreemdingen en spectaculaire beeld-in-beeldeffecten" Waar vind ik die?

magixagent schreef op 16.09.2011 om 12:33 uur

Als U het volledige pakket heeft geïnstalleerd 8,5 Gb dan staan alle effecten er op . wel even via hulp extra installeren, met de dvd in de driver online Adorage installeren.

Nu heeft U een project op de tijdlijn staan activeer waar Adorage op los gelaten moet worden, klik Adorage aan, en of er 700 sjablonen in zullen staan, ik heb ze nooit geteld maar het zijn er erg veel en u kunt ze stuk voor stuk ook bewerken.

een beetje experimenteren met dit programma zal echt geen overbodige luxe zijn, het is wel zo niet het standaard pakket installeren maar het volledige pakket.

succes.

harry-bourquin schreef op 16.09.2011 om 15:21 uur

Helaas, werkt niet. Heb alles geprobeerd, video deluxe laten herstellen, Adorage verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb één effect "Dissolve" en Volume 11 met vlaggen en landen maar geen effecten. Wat kan ik nog meer doen?

harry-bourquin schreef op 20.10.2011 om 16:47 uur

Heb een tijdje niet aan de computer kunnen werken, vandaar de vertraging.

Wat ik ook doe, er wordt een programma geïnstalleerd van 126 Mb en geen programma van 8,5 GB.

Wat doe ik fout???

 

gjdenhaan schreef op 12.11.2011 om 19:29 uur

Hallo, ik weet wat voor probleem je hebt. heb zelf ook versie 17 HD en ook geen adorage 10.

Mijn pc is pas gecrasht en dus alles opnieuw geinstalleerd. toen las ik dit berichtje en ben gaan na denken.want voordat de pc crashte had ik wel adorage 10 en 11.toen had ik eerst versie 16 met adorage 10, kocht versie 17HD, zetten het erop,liet versie 16 gewoon staan en had dus allebei.

Nu heb ik weer versie 16 geinstalleerd met adorage 10. En ja wel hoor,ik starten versie 17 HD op en had adorage 10 en 11.

Dus hoop ik dat je versie 16 nog heb en zou zeggen probeer het maar. Bij mij werkte het gelukkig.

Succes !!!! Groet Gert-Jan