activeringscode

bjvermin schreef op 28.06.2011 om 23:16 uur

Ik heb via Marktplaats een legale versie van Video de Luxe 2008 gekocht. Het programma werkt uitstekend, totdat ik een DVD ga branden. Dan vraagt het programma naar de activeringscode. Die heb ik niet. En als ik op Magix.ni inlog vermeld de site mijn eerdere versies 2004 en 2007.

vraag: hoe kom ik aan de activeringscode voor het overgenomen programma Video de Lux 2008?

Reacties

magixagent schreef op 29.06.2011 om 12:41 uur

Als U naar help//hulp ga ziet U online activeren, hier dient u de activering code aan te vragen, door middel van Uw email adres, en wordt de activeer code naar Uw email adres gezonden, is dit al een keer met andere email adres geschied dan werkt het niet meer,
maar onder welk Win systeem werkt U.
 

Het lijkt ons het beste als U het programma gaat installeren, om de bepalingen eens goed door te lezen, als hier mee akkoord wordt gegaan kunt u het programma installeren,
het programma wordt via email adres geactiveerd, is het een keer op a geïnstalleerd kan het niet meer op b geïnstalleerd worden, want A heeft per email een activering code ontvangen en moeten invullen.
de registratie van Magix producten geschieden via een email adres.
bent u het er niet mee eens een mail  naar en deze persoon zal u precies vertellen hoe de procedure is.
gr

bjvermin schreef op 29.06.2011 om 16:39 uur

Als U naar help//hulp ga ziet U online activeren, hier dient u de activering code aan te vragen, door middel van Uw email adres, en wordt de activeer code naar Uw email adres gezonden, is dit al een keer met andere email adres geschied dan werkt het niet meer,
maar onder welk Win systeem werkt U.
gr

WindowsXP

Het probleem zit hem juist hierin, dat de vorige eigenaar van het programm. al eens een keer heeft geactiveerd. Maar het is toch vreemd, dt je blijkbaar maar eenmaal kunt activeren. De vorige eigenaar kon het programma niet meer gebruiken, wegens overgang op een ander besturingssysteem. Als het werkelijk waar is, dan kan maar een eigenaar het programma gebruiken, en dat vind ik raar voor zo'n duur programma.

gr.

mi-bo schreef op 06.07.2011 om 14:44 uur

Als U naar help//hulp ga ziet U online activeren, hier dient u de activering code aan te vragen, door middel van Uw email adres, en wordt de activeer code naar Uw email adres gezonden, is dit al een keer met andere email adres geschied dan werkt het niet meer,
maar onder welk Win systeem werkt U.
 

Het lijkt ons het beste als U het programma gaat installeren, om de bepalingen eens goed door te lezen, als hier mee akkoord wordt gegaan kunt u het programma installeren,
het programma wordt via email adres geactiveerd, is het een keer op a geïnstalleerd kan het niet meer op b geïnstalleerd worden, want A heeft per email een activering code ontvangen en moeten invullen.
de registratie van Magix producten geschieden via een email adres.
bent u het er niet mee eens een mail naar en deze persoon zal u precies vertellen hoe de procedure is.
gr