activering magic video 2014

dacok schreef op 24.06.2016 om 12:58 uur

Ik heb enkele magix software producten waaronder magix video 2014. Na herinstallatie wordt er gevraagd om te activeren wat niet lukt omdat de maximale keren van installeren overschreden is.

Ik heb mij hievoor via de gebruikelijke weg in verbinding gesteld met uw bedrijf. ook heb ik een bevestiging gehad van ontvangst waarin stond dat het er zo spoedig mogelijk antwoord zou komen. Na enkele dagen heb ik nomaals een mail gestuurd om te vragen wat zo spoedig mogelijk is. Tot heden en er is inmiddels een week voorbij heb ik nog niets vernomen.

Mijn oplossing voor het probleem en de lange wachtijd is dat ik alle berichtvoering en alle software van mijn computer hebt verwijdert.

Verder verzoek ik u mij geen mails c.q.reclame meer te sturen en mijn gegevens bij uw bedrijfte verwijderen.

Met vriendelijke groet.

Reacties

mi-bo schreef op 24.06.2016 om 14:11 uur

Hallo dacok.
Uw frustratie is vervelend, maar dit is een site ( Forum ) waar gebruikers ander gebruikers met hun kennis proberen een evt. probleem op te lossen.
U heeft van MAGIX een bevestiging op Uw ticket gekregen, alleen via deze ticket nummer kunt u corresponderen.
jammer dat u alle mooie MAGIX producten van UW Pc heeft verwijderd en niet een paar dagen heeft gewacht.
Geduld is een schone zaak
gr
Michael