activeren NewBlue

ikon-ikon schreef op 13.02.2020 om 12:50 uur

Bij de hernieuwing naar ProX 11 waren er gratis extra programma's bijgeleverd.

Ik heb deze gedownload maar bij Nexblue elements kan ik het logo niet verwijderen.

Heb geprobeerd om via Newblue inlogsite dit logo met de waardeboncode te verwijderen, zonder resultaat.

Hoe dit wel gebeuren?

dank bij voorbaat,

Johan

Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 17:37 uur

@ikon-ikon

Beste Johan,

heeft U al geprobeerd het via op te lossen,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.02.2020 om 18:29 uur

Hallo Johan,

Bedoeld u deze Logo's? Als dat zo is, dan zijn deze niet te verwijderen. Hiermee kunt altijd weer een herinstallering doen

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.02.2020 om 19:53 uur

Hallo Johan,

Ik heb uw vraag nog eens goed gelezen. U schrijft: "Nexblue elements kan ik het logo niet verwijderen." U bedoeld waarschijnlijk, dat als u een van deze effecten gebruikt er een logo op het previewscherm ziet. Klopt dit?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2020, 19:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ikon-ikon schreef op 13.02.2020 om 21:16 uur

Inderdaad, ik heb het programma gedownload. Indien ik nu het effect wens te gebruiken, verschijnt een kruis + Fx op het scherm. Ik heb mij ingelogd bij newblue elements en daar vragen ze een paswoord om te ontgrendelen. Ik heb de combinatieformule van mijn waardebon die ik bij de aanschaf van update kreeg, geprobeerd. Zonder succes...

Ik kan het programma kopen maar dat was uiteraard niet de bedoeling.

Bol schreef op 13.02.2020 om 21:32 uur

Hallo Johan,

Ga naar: https://newbluefx.com/login/ (inloggen verplicht) en deactiveer hier uw eerder geregistreerde NewBlue elements en installeer deze dan opnieuw.

Heel veel succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

ikon-ikon schreef op 14.02.2020 om 12:10 uur

Beste Rob,

probleem opgelost: programma gedeactiveerd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu perfect!

dank u wel,

Johan