Activatie

Polleke01 schreef op 14.06.2016 om 20:07 uur

Hallo iedereen,

Hier oma Polleke weer. Ik heb het programma VDL 2016 Premium gekocht.

Ik heb het geinstalleerd zoals het moet, maar nu krijg ik steeds de boodschap iedere keer dat ik magix open, dat ik opnieuw moet activeren. Als ik nu 10 keer per dag magix open moet ik 10 keer activeren. Dat klopt niet, toch ?

Dra krijg ik weer een melding dat ik mijn limiet heb overschreden, zoals bij mijn vorige VDL MX premium.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om die activering stop te zetten ? Of moet ik daarvoor naar Magix zelf mailen ?

Hartelijk dank voor jullie hulp.

Oma Polleke

Ik werk met Windows 8.1   64 bit 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 14.06.2016 om 22:12 uur

Hallo Polleke,

Ga op de snelkoppeling van VDL 2016 staan en klik met de rechtermuisknop en daarna "Als administrator uitvoeren". (zie afbeelding)

Succes,

Rob

Polleke01 schreef op 14.06.2016 om 23:22 uur

Hey Rob,

Bedankt voor de uitleg, maar het helpt niets. Nog steeds moet ik telkens registreren en activeren om Magix te kunnen opstarten.

Groetjes,

Polleke

h.reubzaet schreef op 16.06.2016 om 13:58 uur

Zoiets heb ik ook met Webdesigner 10.

Moest updaten en daarna opnieuw activeren. Nu ben ik eruit gegooid met te veel activaties.

Magix reageert niet. Ik kan dus niks meer met dat k programma.

Wie helpt

Henk

Polleke01 schreef op 21.06.2016 om 01:24 uur

Hey Henk,

Ja, ik heb nu al meer dan 1 week de vraag naar Magix gestuurd maar nog steeds géén reactie buiten dat ze gezegt hebben een ticket aangemaakt te hebben. Ik ben bang dat het ook zal uitdraaien op te veel activaties, zoals met mijn vorig programma VDL MX premium. Daarom had ik ook dit nieuwe programma gekocht enkele weken geleden. Als ze mij er nu ook weer uitgooien dan kan inderdaad dat kl programma de  pot op en stap ik over naar Premiere of zo.

Ik weet niet of er iemand van de comunity kan helpen. Ik denk dat enkel magix dat kan oplossen, maar blijkbaar willen of kunnen ze het niet.

Groetjes,

Oma Polleke

h.reubzaet schreef op 21.06.2016 om 22:22 uur

Hier ben ik weer.

Probleem met activatie is eerder omschreven. Magix antwoordt erg laat.
Heb intussen enkele mails gehad met oplossingen en uiteindelijk werkt het spul weer.
Ik kan weer gewoon mijn Webdesigner gebruiken.
Jammer genoeg kan ik Magix geen 10 geven voor support, maar wel een 8.

Die twee punten verschil ligt aan de wachttijd.

Groet
Henk