Actieveren

pa3gsd schreef op 02.10.2013 om 10:45 uur

Geachte Mevr./Hr

Ik heb het programma "film op DVD7"al jaren.

Tot mijn verbazing moest ik gisteren om verder te gaan met branden (voor de eerste keer) bij u een activeringscode opvragen.Ik gebruik dit programma al jaren op een laptop met windows XP prof

Wat is dit voor een onzin?

Met vr. gr.

Jos Pilmeijer

tel: 0294412699

versienummer

Reacties

mi-bo schreef op 02.10.2013 om 12:26 uur

Uw verhaal gelezen,

U heeft dit programma al jaren , maar nooit  geactiveerd, terwijl u het programma al jaren op een laptop gebruikt, heeft u dan nooit een dvd gebrandt.

heeft u per ongeluk een ander email adres in gebruik,.

gr

pa3gsd schreef op 02.10.2013 om 13:07 uur

Ja ik heb al vele DVD's gebrand. Toen ik destijds het programma geinstalleerd heb dan moet je de code invullen

die achter op het hoesje van de CD staat wat logisch is.Destijds heb ik me ook geregistreerd bij u wat u neem ik aan ook kunt zien.

Krijg ook altijd de reclame van u toegezonden.

Door u is nooit gevraagd (vooraf aan het branden) om een activeringscode. Die ik via e-mail toegezonden heb gekregen. Tussen de getallen reeksen stonden deze - streepjes. Als je die erbij zet dan krijg je een fout melding.

Als u dus weer iemand een code stuurt dan moet u er bij vermelden dat er geen streepjes tussen moeten.

Voormalige gebruiker schreef op 02.10.2013 om 13:36 uur

Hallo Jos,

Eerst even wat recht zetten. Dit forum is een forum van gebruikers. Wij als gebruikers proberen zo goed als het kan problemen van mede gebruikers op te lossen. Als u zich rechtstreeks tot Magix wil wenden stuur dan een mailtje Magix support.

Nu stelt u een vraag over activeringscode. Heeft u al geprobeerd om uw activeringscode zonder streepjes in te vullen? De letter P hoeft niet.

U kunt zelf een kijkje nemen wat er zoal wat geregistreerd heeft bij Magix en wat het serrienummer is. Ga naar:  https://support2.magix.com/customer/nl/magix_customer U moet hier wel inloggen. Klik op "wijzig uw instelling" . Klik nu op "mijn producten". Hier staan uw gegevens met de Serienummer vermeld. U kunt ook een activeringscode genereren. Klik op "activerings code genereren"

Succes,

Rob

4x gewijzigd wegens aanvullingen