Verschillende mails gestuurd over het annuleren van mijn abonnement. Sales@magix, infoservice@magix.net etc. Ik krijg standaard mails terug dat dit ticket of topic niet bekend is en wordt vervolgens doorverwezen naar een forum. Iemand een idee hoe ik die 20-, per maand ga annuleren?
@tim-v infoservice@magix.net is absoluut het juiste adres om het abonnement op te zeggen. Het kan zijn dat het eerste standaardantwoord u naar dit forum heeft verwezen. Maar heeft u de e-mail grondig gelezen? Staat er nog andere informatie in, zoals een ticketnummer? De opzegdatum is meestal de datum waarop u de e-mail hebt verzonden, dus dat zou gisteren zijn.
infoservice@magix.net is definitely the correct address to cancel the subscription. It may be that the first standard response directed you to this forum. But did you read the email thoroughly? Are there some other information like a ticket number? Cancellation date is usually the date you sent the e-mail, so that would be yesterday.
Als moderator ben ik toch zeer benieuwd of u het abonnement op Magix Vegas Pro nog hebt op kunnen zeggen. Zo ja, welke weg hebt u bewandeld. Alvast bedankt👍 voor uw antwoord.
Veel gemaild nog met support@magix.net. Zij konden mijn account niet vinden, maar na de 3e mail wel gevonden. Ze hadden eroverheen gekeken gaven ze aan. Mijn inziens veel drempels om je account op te zeggen, maar zoals je al aangaf had het ook online gekund. Die optie lukte bij mij niet. Dank voor je hulp!
Het doet mij deugd om van u te vernemen, dat na drie mailtjes aan Magix Support Duitsland zij uw account alsnog hebben gevonden en uw abonnement op Magix Vegas Pro hebben stopgezet. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
U schrijft: "Mijn inziens veel drempels om je account op te zeggen". U moet een onderscheidt maken tussen een account en een abonnement. Een account kunt op dit forum zelfstandig verwijderen door te klikken op uw Avatar / Mijn Profiel / Instellingen / Account verwijderen.
Voor een abonnement opzegging moet een VEGAS c.q. MAGIX gebruiker een mailtje sturen naar infoservice@magix.net onder vermelding van het klantennummer.
Voor een maand abonnement is dit één dag voor het einde van de looptijd en voor een jaar abonnement één maand voor het einde van de looptijd.
Verschillende mails gestuurd over het annuleren van mijn abonnement. Sales@magix, infoservice@magix.net etc. Ik krijg standaard mails terug dat dit ticket of topic niet bekend is en wordt vervolgens doorverwezen naar een forum.
Lees nog eens mijn bovenstaand antwoord. Daar schrijf ik: "Voor een abonnement opzegging moet een VEGAS c.q. MAGIX gebruiker een mailtje sturen naar infoservice@magix.net onder vermelding van het klantennummer"