Abonnement

gpkhulsman schreef op 17.10.2023 om 17:53 uur

Hallo,

Ik heb een eenvoudige vraag.

Ofschoon het al een paar keer aan de orde is geweest snap ik het nog steeds niet helemaal.

Ik heb Photostory deluxe 2023 geüpgraded naar de versie 2024. Voor bepaalde functies zoals text-naar-spraak moet ik echter een abonnement hebben.

Is dat abonnement -Photostoy 365 - nu een aanvulling, of is dit een alternatief voor de aangekochte versie 2024?

Als dat laatste het geval is, zou je voor de volledigheid dus steeds een abonnement moeten nemen. (?).

 

Reacties

Bol schreef op 17.10.2023 om 23:21 uur

@gpkhulsman

Hallo Hulsman,

.....Is dat abonnement Photostory 365 nu een aanvulling of is dit een alternatief voor de aangekochte versie 2024?....

U moet het zo zien.

  • U kiest voor een abonnement Photostory 365, inclusief de door u genoemde aanvulling, maar wanneer u het abonnement opzegt, dan wordt Photostory 365 stop gezet. Het programma wordt niet uw eigendom.
  • Als u Photostory X koopt of upgrade, dan is dit zonder de door u genoemde aanvulling, maar u blijft wel de eigenaar van Photostory X. (Lifetime)
  • De aanvulling - Text-to-Speech en de toegang tot 1,5 miljoen Storyblocks content (video & muziek) is er niet los bij te kopen.

Als het niet duidelijk is laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.10.2023, 10:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gpkhulsman schreef op 18.10.2023 om 18:19 uur

Hallo Rob,

Het is mij nu duidelijk. Dankjewel voor de snelle en duidelijke reactie,

Ger

Peter1950 schreef op 05.12.2023 om 17:05 uur

Dat betekent dus , dat als je eenmaal Video de luxe Premium hebt gekocht je niet meer achteraf kunt uitbreiden met een los abonnement....? Is de upgrade van 49 euro dan alsnog te un-installen en te cancellen en daarna een nieuwe upgrade MET abonnement te kopen?

Bol schreef op 06.12.2023 om 11:00 uur

@Peter1950

Hallo Peter,

Als u Video Deluxe en/of Photostory als koopversie hebt aangeschaft, dan kunt u deze achteraf niet uitbreiden of omzetten naar een los abonnement. Wat u wel zou kunnen doen is om een mailtje te sturen naar infoservice@magix.net en vragen of zij uw gekochte Video Deluxe en/of Photostory kan om zetten naar een abonnement. Maar houdt er wel rekening mee, wanneer u de abonnementsversie stopt u geen gebruik meer kan maken van Video Deluxe en/of Photostory.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter1950 schreef op 06.12.2023 om 11:58 uur

Beste Rob, Duidelijk antwoord. Wat zijn de verdere regels voor de abonnementsversie, naast de jaarlijkse betaling van 60 euro, krijg je dan bijvoorbeeld ook jaarlijks automatisch de nieuwe upgrades geinstalleerd?

Dankjewel voor je prima antwoord.

Peter

Bol schreef op 06.12.2023 om 17:53 uur

@Peter1950

Hallo Peter,

Zowel Video Deluxe 2024 en Photostory 2024 koopversie als de abonnementsversie wordt waar nodig geüpdatet. Als uw abonnementsversiedatum nog niet is verlopen, dan kunt u wanneer Video Deluxe 2025 en Photostory 2025 uitkomt zonder kosten upgraden. Maar de koopversie niet, u moet dan Video Deluxe 2025 of Photostory 2025 opnieuw aanschaffen. Zie voor verdere uitleg deze link: Abonnementsservice (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-