Aankoop VDL 2025 premium

ruud.bennis schreef op 10.06.2024 om 21:53 uur

Ik heb zojuist de Video de Luxe 2025 Premium aangeschaft, vanwege een mooie aanbieding. Nu zag ik ergens ook het woord Trial staan, na het installeren. Betekent dit dat het alleen om een proefperiode gaat? En ik naderhand weer Video de Luxe 2024 moet gebruiken. Dat had ik zo niet begrepen.

Reacties

Bol schreef op 10.06.2024 om 23:01 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

Wanneer u VDL2024 geüpgraded hebt naar VDL2025 ad: € 39,99 en geactiveerd hebt met het verkregen P3-serienummer, dan hebt u de volledige VDL2025 versie

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud.bennis schreef op 11.06.2024 om 20:58 uur

Dag Rob, dank je voor de informatie. Geen proefperiode dus. Maar kan ik VDL 2024 dan verwijderen? Ik heb nu namelijk VDL Plus 2024 en VDL2025 Premium op mijn laptop staan. Als ik VDL 2024 verwijder, dan hou ik toch het complete nieuwste programma over?

 

ruud.bennis schreef op 11.06.2024 om 21:06 uur

Ik heb volgens mij de permanente licentie nieuwe aankoop gedaan. Ik kon klikken op een knop in mijn emailbericht en zo werd ik verder geleid. In de bevestiging staat wel de upgrade naar VDL 2025 Premium.

Ik neem dus aan de complete versie definitief en dat het zo goed is.

Upgrade: MAGIX Video deluxe 2025 Premium
Videobewerking voor iedereen
(RESMID024768UP)

1x                € 39,99


-----------------------------------------------------------

Subtotaal: € 39,99

Verzendkosten: € 0,00

ruud.bennis schreef op 11.06.2024 om 21:10 uur

Maar dit zag ik ook weer in mijn bevestiging:

Hallo Ruud Bennis,

Bedankt voor het succesvol registreren van dit MAGIX-product:

MAGIX Video deluxe 2025 Premium Trial

Activeringscode:
--------------------------------------------
TRIALC-78222-64301-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Dat lijkt dan weer een Trial. Ik begrijp het niet meer zo goed.

Bol schreef op 12.06.2024 om 10:57 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Hier enige tekst en uitleg over het registreren en activeren van VDL2025.

Toen u VDL 2025 hebt geïnstalleerd, hebt u waarschijnlijk op Nu registreren geklikt. U kreeg vanuit Magix Duitsland een mailtje terug met een TRAILCxxxxx activeringscode. Hiermee kunt u dan een 30dagen trailversie mee registreren en gebruiken. Alleen een Trailversie hebt zo zijn beperkingen om te gebruiken. Zo kunt u bv. maar 3 min. branden / exporteren.

Maar aangezien u VDL2024 reeds geüpgraded hebt naar VDL2025 voor de prijs van €39,99, hebt u hiervan een opdrachtbevestigingsmail terugontvangen met een downloadlink en een P3-serienummer. Het enige wat u u dan had moeten doen was om te klikken op Serienummer invoeren

U kunt zelf nagaan of u correct bent geregistreerd. Klik op: Hulp / Over Magix Video Deluxe..... (sneltoetsen Alt+Shift+F1). U ziet hier uw P3-serienummer staan.

Als u hier het TRAILC activeringscode ziet staan, dan moet u VDL2025 alsnog met uw P3-serienummer registreren en activeren. Succes met het maken van u films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2024, 11:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud.bennis schreef op 12.06.2024 om 22:26 uur

Dag Rob, ik zie daar inderdaad het serienummer P3-64278-28899-07437-59506-xxxxx-xxxxx staan.
TRAILC activeringscode  zie ik niet staan.
Ik denk dus dat het helemaal klopt en ik het hele programma zelf heb en behoud. In dit geval kan ik VDL2024 Plus toch verwijderen?

Bol schreef op 13.06.2024 om 14:26 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

Allereerst even dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum, kwaadwillige kunnen hiervan misbruik maken.

U kunt VDL2024 Plus verwijderen, wanneer deze niet is overschreven is door VDL2025 Premium.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud.bennis schreef op 13.06.2024 om 20:12 uur

Dag Rob, bedankt weer voor het antwoord. Ik heb er niet bij stilgestaan dat het beschrijven van het hele serienummer door anderen gebruikt zou kunnen worden. Ik dacht ook dat dit op een andere pc niet mogelijk is, als deze al bij mij is geïnstalleerd. Maar er zijn natuurlijk allerlei slinkse manieren, die wij niet, maar anderen wel kennen. Ik zal er voortaan op letten. Ook zal ik VDL 2024 dan verwijderen. Dat is ook belangrijk voor het creëren van vrije ruimte. Nogmaals dank voor al je snelle reacties.

Bol schreef op 14.06.2024 om 11:24 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

Het doet mij deugd om te lezen, dat al uw probleempjes zijn opgehelderd. Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-