5 gratis downloads in de store.

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 09:09 uur

Met dit menupunt kunt u de extra programma's inbegrepen in Premium-versie activeren. Voer daarnaast nog in de dialoog de waardeboncode voor het contentpakket in. De extra software wordt automatisch gedownload en geïnstalleerd. Bovendien worden in de Store vijf gratis downloads toegevoegd die u voor Store-inhoudselementen naar keuze kunt gebruiken.  alleen ik kan ze niet vinden in de store.

Reacties

mi-bo schreef op 12.01.2020 om 09:34 uur

@herbert-wissink

Beste Herbert.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U al gekeken onder hulp,extra content pakket(ten) downloaden.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 12.01.2020 om 10:59 uur

Hallo Herbert,

U schrijft: "Bovendien worden in de Store vijf gratis downloads toegevoegd die u voor Store-inhoudselementen naar keuze kunt gebruiken. alleen ik kan ze niet vinden in de store." Deze 5 gratis downloads kunt naar keuze via de store aankopen. Als het goed is staat op het tabblad Store bovenin "Tegoed 5 vrij te kiezen."

U kunt nu in de store zelf een keuze maken en aankopen. De aankoop geeft aan dat u met een waardebon kan aankopen. Als dat zo is en besluit deze aan te kopen, dan wordt het Tegoed 5 vrij de kiezen op 4 gezet.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 11:13 uur

ja dat had ik gezien waar het zichtbaar word in de store alleen bij mij niet.

Bol schreef op 12.01.2020 om 11:41 uur

Hallo Herbert,

Als u dit nog niet gedaan hebt, ga naar:

Vul nu uw waardeboncode in.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 12.01.2020 om 11:51 uur

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Als ik VDL 2020 opstart en dan naar Store gaat, dan duurt het ca. 10 sec. eer de Tegoed 1 vrij de kiezen te voorschijn komt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2020, 11:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.01.2020 om 11:54 uur

@herbert-wissink

Beste Herbert,

Nog even Uw oproep gelezen, zoals U scheef was via hulp contentpakket(ten ) al geactiveerd.

En kon de verdere vraag niet omschrijven van 5 gratis, daar ik er 9 heb

Waarom U geen Tegoed heeft kan een download probleem zijn, heeft U al via hulp online actualiseren gedaan,

nu versie kan best zijn dat dan wel het "Te Goed "wordt geactiveerd

Sc6

Michael

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 12:09 uur

heb ik gedaan , er werden geen updates gevonden.

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 12:11 uur

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Als ik VDL 2020 opstart en dan naar Store gaat, dan duurt het ca. 10 sec. eer de Tegoed 1 vrij de kiezen te voorschijn komt.

Groet,

Rob

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 12:11 uur

opnieuw opgestart maar word niet zichtbaar.

Bol schreef op 12.01.2020 om 12:35 uur

Hallo Herbert,

Klik eens op "Mijn store-inhoud downloaden". Nu wordt uw Store geüpdatet.

Voor de zekerheid, sluit VDL 2020 af en start VDL 2020 opnieuw op.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2020, 13:40, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 16:28 uur

Ja dat had ik ook al geprobeerd, maar ter vergeefs. veranderd niets.

Bol schreef op 12.01.2020 om 16:59 uur

Hallo Herbert,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Ik adviseer je om je probleem voor te leggen aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php .

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

herbert-wissink schreef op 12.01.2020 om 17:03 uur

ja ga ik doen, een ieder bedankt voor het meedenken.

mi-bo schreef op 23.01.2020 om 21:30 uur

er is door Herbert-Wissink per ongeluk een nieuwe Topic aangemaakt,

zie https://www.magix.info/nl/forum/probleem-5-gratis-downloads--1236378/

hier gaat de vraagstelling verder want het probleem is nog niet opgelost, inmiddels wel contact geweest met MAGIX Support

Met vriendelijke groet,

Michael