4 video fragmenten op 1 scherm geeft flikkerend beeld

tems schreef op 20.06.2011 om 22:15 uur

Heb ooit al eens 4 videofragmenten op 1 scherm geplaatst zonder problemen. Nu lukt het niet meer en krijg ik willekeurig deels beeld en deels stukken zwart. Soms elk videofragment afwisselend beeld en zwart, soms een half scherm. Heb al met de interlacing eea uitgeprobeerd maar tevergeefs. Iemand een idee?

ps: ik werk met video de luxe 17 premium. mijn pc is een intel quadcore 64 bit. i7 930 met windows 7 en 4 GB geheugen. Grafische kaart ATI Radeon hd5700 met 1GB

alvast bedankt

Reacties

magixagent schreef op 21.06.2011 om 09:33 uur

Uw wilt vier bewegende thema’s in een scherm laten zien,
zorg er voor dat en vier projecten onder elkaar staan, ga naar effecten, bewegings effecten, klik dan het eerste project aan dan wordt in de preview een kader zichtbaar, verklein deze.
dit doet u ook met de 3 ander objecten in verschillende hoeken, er moet natuurlijk wel bewegende beelden zonder open stukken staan en dan wordt het netjes afgespeeld,

Wat U omschrijf heb ik precies het zelfde gedaan, geen enkel probleem ,maar ik werk wel met een grafische kaart van 3gb

stuur een mail naar en wij kunnen elkaar misschien tel beter bereiken.
gr

tems schreef op 24.06.2011 om 01:08 uur

Zoals u aangeeft zou dit eenvoudig moeten werken maar dat is niet het geval. Met 3 objecten zie je in de preview alles netjes zonder haperingen, met 4 objecten hapert het beeld hier en daar en komen er afwisselend zwarte vlakken ipv beeld. Na het branden van de dvd krijg je met met 3 of 4 objecten hetzelfde resultaat: beeld afwisselend met zware vlakken waardoor hevig geflikker ontstaat en het beeld niet te bekijken valt. Ik zie niet wat er ingesteld moet worden om dit te corrigeren. Het is echter ontzettend vervelend. Het is me ooit gelukt maar dat is een tijd geleden. Zou het kunnen dat tussentijds een programma update gelopen heeft waarbij dit fenomeen de kop op steekt? Alvast bedankt