4 slideshows

weijers124 schreef op 14.11.2013 om 10:41 uur

Ik werk met foto' s op TV de luxe 9.

HOE KRIJG IK BIJ HET BRANDMENU DE 4 SLIDESHOWS, DIE IK HEB GEMAAKT IN DE JUISTE VOLGORDE?

(Ik heb dus in het menu 4 slideshows gemaakt, maar komen in het brandmenu niet in de juiste volgorde)

 

Je kan me ook bellen 06-22283940, Om de kosten voor de antwoorder niet op te laten lopen, bel ik dan meteen weer terug.

Reacties

RiViS schreef op 14.11.2013 om 11:23 uur

Beste Weijers,

Eerst even dit: Het schrijven in hoofdletters wordt in het algemeen op een forum opgevat als SCHREEUWEN en daar houden we hier niet zo van. Dat zal wellicht niet je bedoeling geweest zijn maar ik meld het toch maar even. Het is ook niet de reden dat ik zo snel reageer, dat is meer toeval.

Nu je vraag. Het is lastig om van buiten af te bedenken wat er mis gegaan is met je show,  bovendien heb ik versie 9 niet meer op mijn pc staan. Daarom stel ik voor om (gedeeltelijk) opnieuw te beginnen..Ga als volgt te werk: Exporteer elk van de 4 shows vanuit het slideshow scherm, dat kan via Bestand/ Exporteren/ en dan b.v.Video als Magix Video. Je hebt dan 4 video bestanden. Start nu een heel nieuw project en sleep vanuit de mediapool Video 1 naar de tijdlijn. Voeg dan een nieuwe (nog lege) slideshow toe en sleep hierin video 2 naar de tijdlijn, enz. Als je dat met alle 4 video's gedaan hebt ga je naar het scherm branden. Kies het menu etc. Nu zal alles in de goede volgorde moeten staan.

groet,

Rijk

weijers124 schreef op 14.11.2013 om 13:41 uur

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik ga e.e.a. proberen.

Overigens SCHREEUWEN was inderdaad niet mijn bedoeling.

 

Groeten

weijers124 schreef op 16.11.2013 om 17:24 uur

Hallo meneer RIJK,

 

Uw oplossing t.a.v. de hoofdstukken van de slideshow was geweldig.

Het is helemaal opgelost, hier had ik zelf nooit opgekomen.

 

Nogmaals mijn dank.

 

F. Weijers

RiViS schreef op 16.11.2013 om 17:30 uur