Reacties

Bol schreef op 18.02.2024 om 13:40 uur

@Freddy-Matthijssens

Hallo Freddy,

Er zijn twee mogelijk heden:

  1. via Objecteigenschappen (Ctrl+E) zet u de film op 16:9, maar hierdoor worden de filmbeelden uitgerekt.
  2. u zou hiervoor ook bij Effecten de Weergave/animatie - Grootte/Positie/Rotatie kunnen gebruiken. Als het zo doet blijven uw uw filmbeelden in proportie, maar u raakt aan de onder- en bovenkant iets van uw filmbeelden kwijt.

Zie filmpje

De keuze is aan u

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-Matthijssens schreef op 18.02.2024 om 17:13 uur

Dag Rob,

Heel veel dank voor uw hulp.Ik heb het intussen geprobeerd en beide voorstellen werken.

Tevens top hoe je het voorgesteld.Op die wijze gemakkelijk te begrijpen.

Groetjes

Freddy

 

Bol schreef op 18.02.2024 om 17:41 uur

@Freddy-Matthijssens

Hallo Freddy,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u met mijn voorstellen uw 4:3 filmpjes naar 16:9 kan transformeren. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-