3D titels in video de luxe 2013 premium

nesfotografie schreef op 29.05.2013 om 16:43 uur

Hallo,

Ik werk sinds een tijdje met bovenstaand programma, bij de titels doen de 3D titels het niet. wat doe ik fout? vanmorgen hier al gekeken maar heb de vraag + het antwoord niet kunnen vinden. Wel heb ik het programma als admin gestart maar dat heeft helaas niet geholpen.

Als ik bij de titels bv een 3D titel  pak dan loopt het programma vast. 

al vast bedankt voor het antwoord.

Het is toch niet zo dat ik 3D maker ook nog moet kopen? als dat wel zo is dan had ik  het met een goedkopere versie ook wel kunnen doen.

Groetjes Barbara

Reacties

magixagent schreef op 30.05.2013 om 14:49 uur

beste, heeft u het pakket als download gekocht of op een dvd, als download dient u dit via extra te uploaden

gr

nesfotografie schreef op 30.05.2013 om 15:23 uur

Bedankt voor het antwoord,

ik heb het pakket als download gekocht, en volgens mij heb ik de extra's allemaal geupload dus waar kan ik dat 3D pakket vinden?

Groetjes Barbara

magixagent schreef op 30.05.2013 om 15:33 uur

Als U alle uploaden heeft geïnstalleerd zal het vermoedelijk niet zijn uitgepakt, heeft U de laatste upload geüpload,
het moet gewoon onder titels staan onderin.
Want wij hebben zelf ook een download versie in gebruik, zonder probleem.
gr

nesfotografie schreef op 30.05.2013 om 16:23 uur

daar zit nou juist het probleem, ik zie ze in video de luxe wel alleen als ik ze wil gebruiken loopt het hele programma vast.

Groetjes Barbara

lucky_me schreef op 30.05.2013 om 20:17 uur

Hallo

Enige tijd geleden had ik dit probleem ook. Ik weet niet of het bij u dezelfde oorzaak heeft maar bij mij was het het volgende.

Ik heb een pc met verschillende accounts erop. Uit oogmerk van veiligheid is slechts één van deze accounts van administrator rechten voorzien.Programma's installeren doe ik dus op deze account en werken met dit programma op een andere (zonder admin rechten) account. Ik installeerde het programma dus voor iedere account. Ik kon ook niet werken met de 3d titels. Contact met magix support leverde het volgende op;

Ik déinstalleerde Magix alsook de "restbestanden" . De account waarop ik Magix wilde gebruiken voorzag ik tijdelijk van admin rechten en ik installeerde Magix op deze account en op deze account alléén. Uiteindelijk kon ik alles gebruiken. (Ik had intussen wel reeds het 3d pakket gekocht en dit is toch iets uitgebreider, dus spijt heb ik er niet van)

Ik hoop dat dit bij u ook werkt

Luc

nesfotografie schreef op 31.05.2013 om 09:37 uur

Hallo Luc,

Bedankt voor je antwoord maar ik heb maar 1 gebruiker en die heeft al alle administrator rechten dus ik denk niet dat het nut heeft om alles te verwijderen en opnieuw te installeren.

Groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 01.06.2013 om 09:22 uur

Intussen het programma + de restbestanden verwijderd en het opnieuw gedownload en geinstalleerd. Helaas pindakaas het probleem is niet opgelost!

@ Magixagent, mooi dat het bij jullie wel werkt, bij mij dus niet. Hoe gaan we dat oplossen? 

Groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 09.06.2013 om 17:21 uur

Hier krijg ik blijkbaar geen antwoord meer, binnenkort via de mail maar even contact opnemen met jullie want nogmaals ik heb niet zo een duur pakket gekocht terwijl een gedeelte van het programma niet werkt. Het lijkt me ook raar dat jullie geen oplossing hebben aangezien de andere software die ik van jullie heb wel doet wat het moet doen.

magixagent schreef op 10.06.2013 om 13:10 uur

Beste,
jullie is een tweetal,
als Magixagent ben ik gewoon een Freak met een naam.
wilt u een mail naar MAGIX sturen, dan naar support@magix.com.
Als U extra heeft geüpload dient u dit wel uit te pakken.
en heeft u de laatste upload geïnstalleerd, dit is nadat u alles verwijderd heeft ook weer verdwenen, u heeft mijn  email adres en zelfs mijn telefoon nummer, misschien de moeite om privé te mailen of te bellen.
gr
mi-bo