3D titels

anna-dewilde schreef op 04.08.2012 om 09:50 uur

Ik werk met Windows7 64bit en Video deluxe16 premium

Ik wil een 3D titel maken maar het werkt niet meer, al de andere titels werken wel, enkel 3D daar gebeurt niets, als ik een 3D titel aanklik krijg ik ook geen voorbeeld. Weet iemand wat ik kan doen om die terug te laten werken, ik heb wel op een andere pc VDL MX premium staan, kan ik de titel daar op maken en overbrengen naar VDL16? en hoe moet ik dat doen, dan is mijn probleem ook opgelost, in de toekomst ga ik enkel nog met VDL MX werken, maar ik moet eerst deze film afwerken.

Groetjes

Anna

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2012 om 13:43 uur

uploaden gaat wel downloaden niet.

succes.

anna-dewilde schreef op 04.08.2012 om 16:40 uur

sorry mi-bo maar ik begrijp het niet wat heeft 3D titels met uploaden of downloaden te maken?

Groeten

Anna

lucky_me schreef op 05.08.2012 om 00:16 uur

sorry mi-bo maar ik begrijp het niet wat heeft 3D titels met uploaden of downloaden te maken?

Groeten

Anna

Anna, Ik denk dat mi-bo bedoelt dat je een tekst die gemaakt is in de mx versie niet kan gebruiken in de vdl16 omdat die lager is. het omgekeerde had wel gekund.

mvg

Luc

lucky_me schreef op 11.08.2012 om 10:58 uur

Anna

Zou het kunnen dat je vdl draait onder een account zonder admin rechten? Ik las dat je dan problemen kan krijgen met 3d titels.

mvg

Luc

anna-dewilde schreef op 11.08.2012 om 17:25 uur

Anna

Zou het kunnen dat je vdl draait onder een account zonder admin rechten? Ik las dat je dan problemen kan krijgen met 3d titels.

mvg

Luc

Dag Luc, ik denk het niet, ik ben de enige die op deze pc werk, en dat is zo al 2 jaar en tot een paar maanden terug kon ik wel 3D titels maken, misschien is er door één of andere update van windows iets veranderd???, voor deze film is mijn titel gemaakt en de volgende film ga ik met VDL MX monteren, ook op deze pc maar op een andere schijf (dualboot)  die enkel voor VDL gaat gebruikt worden.

Bedankt voor uw hulp

mvg Anna

lucky_me schreef op 12.08.2012 om 06:52 uur

Ik hoop dat het bij u beter lukt dan bij mij. Ik werk ook met mx en 3d titels werkt ook niet, vandaar dat ik me magix 3d maker aanschafte. Ik werk wel altijd onder een account zonder admin rechten. Dit om veiligheidsredenen.

mvg

Luc