Reacties

magixagent schreef op 19.06.2011 om 13:29 uur

Misschien een vreemde vraag,
maar wat is Uw vraag precies waarom wilt U ondersteuning hebben voor de JVC camera, zou dit een vraag kunnen zijn voor JVC of is het gebaseerd op het vdl 17 HD pakket.
vorig jaar bij de introductie avond van het nieuwe pakket heb ik gezien dat het wel met de nieuwe JVC camera werkt, dit zal ook wel met Sony zo zijn,
Ik weet uit ervaring dat trial versies niet volledig werken. en dit zou best betrekking kunnen hebben op MVC.
De inmiddels nieuwe verschenen pakket vdl 17 HD is wel verbeterd t.o.v. het in september uitgebrachte pakket.
en als U het zeker zou willen weten een mail naar magixsupport schrijven , en zij kunnen u het beste en juiste antwoord geven.
gr

robvdstap schreef op 19.06.2011 om 14:01 uur

De JVC GS-TD1 camera produceert 3D materiaal in full HD, gecodeerd in het nieuwe MVC (Multiple Videostream Coding) formaat. Dit geldt ook voor de nieuwe Sony 3D video camera. Magix zegt op de site (vrijwel) elke nieuwe 3D camera te ondersteunen, maar ik heb de trial geprobeerd en deze herkent het MVC formaat niet en leest het dus ook niet in als 3D materiaal. Ik zou het pakket zeker kopen maar alleen als het ook dit 3D materiaal kan verwerken. De geruchten gaan dat er een update van het pakket aan zou komen waarin dit het geval zou zijn, ik wil hier graag meer over weten.