3 D titels ineens niet meer aanwezig in het project.

Ginette schreef op 08.06.2011 om 21:31 uur

Ik ben al enkele maanden bezig met film. Daarbij heb ik vanaf het begin gebruik gemaakt van 3 verschillende titels. Gisteravond was alles nog OK. Vandaag ontbreken ineens de Rolled2border en de Comico titels. De 3 D looptekst die ik ook gebruik is nog wel zichtbaar. Wat is er aan de hand en wat kan ik eraan doen?

Reacties

magixagent schreef op 10.06.2011 om 10:52 uur

Heeft U niet per ongeluk deze 2 titels onder een andere naam opgeslagen gezien u deze vaak gebruikt, dan worden ze namelijk niet meer als originele naam weer gegeven, maar onder de naam die u het heeft gegeven.

Herstellen of verwijderen heeft het zelfde resultaat, daar zou het niet aan moeten leggen.

wat u eventueel wel kan doen, misschien dat U een automatische update heeft binnen gehaald van Windows die het probleem veroorzaakt, ga via herstel systeem terug naar de tijd dat het wel goed werkte, misschien is dit wel een oplossing 
gr
 

Ginette schreef op 10.06.2011 om 14:24 uur

Nee, dat is niet het geval. Ook wanneer ik de titels vanuit de titeleditor in wil voegen lukt dat niet. Ik krijg wel een foutmelding. C ProgramData/MAGIX/Video-de-luxe-17-plus/Default/defaultX3D. Daar zal het best mee te maken hebben maar ik heb geen idee hoe het op te lossen. Ik heb ook al 2x geprobeerd Video de Luxe 17 plus te herstellen met de installatie CD. Ik zou alles ook kunnen verwijderen en opnieuw installeren maar weet niet of dat dan weer problemen geeft met de film.

Ginette schreef op 12.06.2011 om 09:28 uur

Dat is inderdaad de oplossing. Maar wat moet ik nu verder met de updates doen?