Beste lezer,
Al een jaar of zes werk ik met MAGIX Video, ik ben geen expert maar kan er toch behoorlijk mee overweg.
Ik bewerkte vandaag een film, steeds liep Video Deluxe vast en moest ik opnieuw het programma starten. Niet eerder meegemaakt. Uiteindelijk was zelfs mijn laatste backup foetsie en ik kon alleen een backup van twee uur eerder openen.
Wanneer ik nu Video Deluxe open, krijg ik direct de popup: "In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden", met het advies het programma te sluiten. Ik kreeg een melding dat mijn drivers niet meer up-to-date zouden zijn. Ik zou minimaal OpenGL 2.0 moeten installeren. Ik heb daarop gegoogled op OpenGL 2.0 en kwam uit bij DRIVERFIX.
Daarop heb ik het programma DRIVERFIX gedownload om mijn drivers bij te laten werken. Dat heeft niet geholpen. En nu weet ik het niet meer. Ik zit met mijn handen in het haar. Hebt u een oplossing?
Specificaties van mijn computer: HP Pavilion All in one 27" - Intel(R) Core(TM) i5-7400T CPU @ 2.40GHz 2.40 GHz - RAM geheugen 8,0GB - 64-bits, x64-processor - Windows 10 Home
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet, Ton Grosfeld