2017 Premium

j.-demmers schreef op 09.03.2017 om 20:53 uur

Ik heb ook een schokkerig beeld, de muziek loopt wel normaal door. Alle updates waren gedownload en geinstalleerd, beeld werd niet beter. Programma geheel verwijderd, pc schoongemaakt, programma opnieuw gedownload en geinstalleerd, update binnengehaald en laten verwerken en alle additionele programma onderdelen laten installeren. Beeld blijft schokkerig, ook al wijzig ik de resolutie naar een kwart. Wie weet een oplossing hiervoor? Ik werk met Windows 10, 64 bit

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 09.03.2017 om 23:00 uur

Beste Joris,

Wij, als forumleden, kunnen niet alle problemen van Magix gebruikers oplossen. Mijn advies is, legt u probleem voor aan Magix Support. Zij kunnen uw systeem analyseren en u een goed antwoord geven. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Rob

PS. dit is een forum voor en door gebruikers en staat los van Magix Support.

Mr.R. schreef op 10.03.2017 om 11:57 uur

Ik heb ook een schokkerig beeld, de muziek loopt wel normaal door. Alle updates waren gedownload en geinstalleerd, beeld werd niet beter. Programma geheel verwijderd, pc schoongemaakt, programma opnieuw gedownload en geinstalleerd, update binnengehaald en laten verwerken en alle additionele programma onderdelen laten installeren. Beeld blijft schokkerig, ook al wijzig ik de resolutie naar een kwart. Wie weet een oplossing hiervoor? Ik werk met Windows 10, 64 bit

Is dit in de Preview? Staat er niet toevallig een fitler over het filmbestand. Ik heb dit namelijk ook gehad en bij kwam het door een filter, ik heb dit filter verwijderd en het opnieuw toegevoegd aan de scene en had er toen geen last meer van.