Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 09.03.2017 om 15:17 uur

Hallo J,

Welkom op dit forum.

MTS bestanden kan je  gewoon importeren / bewerken op de tijdlijn van VDL (2017).

Heb je het volgende al gedaan:

1. VDL (2017) geïnstalleerd en geactiveerd bij Magix?
  2. Alle extra inhoud geïnstalleerd (zie hulp / extra inhoud installeren)
  3. Het programma geactualiseerd (geüpdatet) naar de laatste versie? (zie hulp / actualiseren)

Als alles  goed is geïnstalleerd en je een MTS bestand naar de tijdlijn sleep wordt de codex eenmalig geactiveerd.

Succes,

Rob

j.-demmers schreef op 09.03.2017 om 20:14 uur

Bedankt, ik ben er achter gekomen dat je de optie moet uitvinken voor de bestanden met DVD.

Voormalige gebruiker schreef op 09.03.2017 om 20:19 uur

Ik heb geen ervaring met de DVD versie. Uitvinken?? Onbekende functie. Ik heb het over de downloadversie.

j.-demmers schreef op 10.03.2017 om 07:44 uur

Deze functie is opgenomen in het blokje rechts boven bij de arranger. Hierbij staat er standaard een vinkje bij de optie DVD. Als je dit vinkje weghaalt, dan kan je de lijst met alle bestanden wel zien.

Voormalige gebruiker schreef op 10.03.2017 om 09:13 uur

Over welke versie heeft u het VDL 2013 of VDL (2017). In VDL 2017 zie ik  geen blokje waar standaard een vinkje bij de optie DVD staat. Kunt u precies aangeven waar u dit ziet.

j.-demmers schreef op 10.03.2017 om 09:55 uur

Ik heb het over de versie 2017. Recht boven in het scherm is een groep blokjes, als je hier op klikt zie je een aantal opties waar je uit kan kiezen, zoals lijst zonder details, lijst met details, etc. In dit onderdeel staat bij mij standaard bij het opstarten ook een vinkje bij DVD. Pas als ik dit vinkje verwijder zie ik de bestanden allemaal staan.

Voormalige gebruiker schreef op 10.03.2017 om 10:29 uur

U klikt op het hamburgertje (vier liggende streepjes) en u ziet dan een vinkje staan bij DVD. Wanneer ik op het hamburgertje klikt krijg ik 3 keuzes, maar geen DVD. zie afbeelding