2 of meer MVP filmpjes op tijdlijn

european schreef op 23.06.2011 om 17:01 uur

Ik werk met video de luxe 17, en als ik daar een film maak en later op opslaan klik dan maak hij er een MVP film bestand van.

Nu probeer ik om 2 of meerdere MVP filmpje op de tijdlijn te krijgen die ik kan zien.

Maar VDL 17  vraagd: huidige project sluiten , nieuw project toevoegen of anuleren.

Doe ik nieuw project toevoegen verdwijnd de eerste geopende film van de tijd lijn en komt film nr 2 te voorschijn.

Maar zou ze graag allemaal willen zien.

 wie weet wat.

Bedankt

Henk

Reacties

magixagent schreef op 23.06.2011 om 17:42 uur

De projecten worden dan in het filmblik gezet, links naar 2 camera's, dit heeft u al eerder gedaan nu kunt u dit project niet meer apart op de tijdlijn zetten, als u nu naar branden gaat komen alle projecten weer naar voren, wilt u dit niet kunt u naar bestand gaan exporteren, dan wordt het project dat klaar is een mxv en doet u dat ook met de andere projecten, dan kunt u ze wel vanuit de verkenner naar de tijdlijn slepen, maar niet meer bewerken, met beeld, &geluid, spraak en tekst onder elkaar.
wel als u het eerste bestand opslaat als (op slaan als) dan geeft u het een naam en dan kunnen de projecten na die tijd in een keer achter elkaar op de tijdlijn worden gezet.
gr