2 montagebeelden

Videofilmen schreef op 30.07.2012 om 20:55 uur

Hallo bij deze zou ik aan jullie willen vragen, hoe ik in dit progamma twee montagebeelen

waarvan 1links & 1 ernaast Rechts dus kan krijgen, ik heb er maar een (1)

Wie kan mij hierop een passend antwoord geven.

Het progamma is Video de Lux specilae editie

Jos

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken. 

Reacties

mi-bo schreef op 31.07.2012 om 16:06 uur

Beste, met welke versie werkt U

gr

Videofilmen schreef op 31.07.2012 om 16:10 uur

Ik werk met Magix vieo de lux trial versie 30 dagen

Laatst gewijzigd door Videofilmen op 31.07.2012, 16:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

mi-bo schreef op 31.07.2012 om 16:22 uur

Welke trial verise, Magix vdl heeft 10 werkende versies

gr

lucky_me schreef op 31.07.2012 om 20:25 uur

bedoel je dat je wil werken met 2 schermen  of wil je in je preview venster 2 beelden naast elkaar afspelen?

mvg

Luc

Videofilmen schreef op 31.07.2012 om 22:19 uur

Bedankt voor de reactie,

Ik bedoel inderdaad niet 2 beeldschermen naast elkaar, maar via de preview / of te wel in het progammazelf

van Magix venster 2 beelden naast elkaar afspelen (tijdens het editten)

Jos Geurts

Laatst gewijzigd door Videofilmen op 31.07.2012, 22:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

lucky_me schreef op 31.07.2012 om 22:26 uur

dat kan inderdaad. Daarvoor moet je 2 clips onder elkaar plaatsen in de timeline. Selecteer de onderste en ga in de mediapool naar effecten/bewegingseffecten/positie-grootte. Nu zie je in het previewvenster rode vierkantjes rond je beeld. Daarmee kan je je beeld verkleinen en verplaatsen tot de helft van het previewvenster. selecteer nu de bovenste clip en doe hetzelfde maar plaats hem uiteraard op de andere helft.

mvg

Luc