Dank voor Uw snelle reactie! Toch wel jammer dat er geen mogelijkheid hiervoor is aangezien ik wens dat de andere pagina's niet gewijzigd worden. Eerlijk gezegd wil ik een complete website die bij een andere webhost geplaatst is wijzigen met Uw programma! Dus 1 voor 1 pagina wijzigen en aanpassen! Vriendelijke groeten en idd blijf gezond!
Jacques Herb
p.s. overigens werk ik met Magix Webdesigner Premium 17
Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Mochten wij, als moderators / forumleden, uw topic niet kunnen oplossen, dan zou u kunnen overwegen om uw probleem rechtstreeks voor te leggen aan Magix Support. [klik hier]
Als het goed is staat Uw Webpagina's( gemaakte Website ) op Uw Pc, waarom dan pagina voor pagina via FTP veranderen,
Blijf gezond
M.vr.gr
Michael
Dank voor je reactie Michael! Het is iets ingewikkelder. Voor mijn website www.jacquesherb.nl heb ik Robohost als webserver. Ik gebruikte toen ook Serif Web Plus X8. (Die kon wél per pagina uploaden) Nu overgegaan op Web Designer Premium 17 maar wil de vervanging in gedeeltes aanpassen. Als ik dus bv 12 pagina's met Web Designer Premium in 1 keer upload is het een puinzooi aan het worden in de ftp lijst. Dus ik ga eerst de hele vernieuwde website in Premium maken dan delete ik de gehele website bij Robohost en dan vervolgens weer uploaden via Premium. Nou, ik kom er wel uit hoor kost alleen wat meer tijd en een goed overzicht.