0x80096002

rpalmars schreef op 25.12.2015 om 15:27 uur

Ik krijge een foumelding als  ik de usb wrangler onder windows 10 wil instaleren.

Ik heb een link van jullie gekregen waarmee de rood/witte usb wrangler wel zou moeten werken.

Deze wordt wel geuinstaleerd  maar hij werk nog steeds niet.

Is er nog een ander oplossing?

Of moet ik een nieuwe set kopen ?

Gr Ron

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.12.2015 om 15:52 uur

Hallo Ron,

Dit is een forum door en voor gebruikers. Het antwoord dat je heb gekregen komt volgens mij van Magix Support.

De forumleden kunnen je geen goed antwoord geven, omdat je spreek van film op DVD.

Ik heb een vermoeden dat het gaat om het programma Red Uw Video. Maar welke versie het is vermeld je niet.

Groet,

Rob

rpalmars schreef op 25.12.2015 om 19:32 uur

Hallo Rob,Ja klopt ik hem ze een email gestuurd en ze vertelde dat er inderdaad een nieuwere driver is. Echter deze is niet voor alle versies te gebruiken. En waarschijn lijk alleen voor de rood/ witte Wrangel. En die heb ik.

Maar ondanks de nieuwe driver  die dus wel instaleerd en geen foutmelding geeft  is deze niet te grebuiken.

Ik heb versie Red mijn video versie 8

Gr Ron

mi-bo schreef op 26.12.2015 om 11:37 uur

hallo Ron,
na het goede antwoord van Rob, ga eens naar magix.com dan inloggen bij icoon rechts dan registreren met email adres + wachtwoord  bekend bij Magix , kijk dan mijn producten of het product is geregistreerd en anders kan dit op deze pagina gedaan worden ( is het versie 8 of 8.1 ) ( van € 59,99 of € 99,99) want hier zit verschil in
Gr
Michael

rpalmars schreef op 26.12.2015 om 11:52 uur

Hallo,

Bedankt voor de tip.

Ik ben geregistreerd  en gebruik windows 10.

Ik heb er geloof ik 59,95 voor betaald maar weet dat niet zeker.

Ron