Magix Photostory 2022 Deluxe. Programmet stoppet når jeg brukte brennemetoden AVCH. Fikk en lang feilmelding som dessverre er umulig å legge ved. (Dette burde være mulig) Teksten fra det første bildet ble vist hele tiden når jeg spilte av DVD'en. Jeg lukket programmet, men da jeg prøvde å starte det igjen, fikk jeg meldingen om at Magix allerede var åpen og en advarsel om ikke å fortsette. Så jeg måtte starte PC'en på nytt for å slå av Magix-programmet. Det var mulig å brenne en DVD med DVD-programmet, men også da måtte jeg starte PC-en på nytt for å slå av Magix. Jeg prøvde å brenne med en eldre versjon (Magix 2015) men så fikk jeg en feilmelding om video og mange andre feil. Bør jeg installere Photostory på nytt? Gjør jeg i tilfelle, må du avinstallere først og installere på nytt? Siden det er umulig å brenne lysbildefremvisningen også i en eldre versjon av Magix (2015), lurer jeg på om det er lysbildefremvisningen som er korrupt og ikke programmet. Jeg kan brenne DVD, men etterpå må jeg starte PC-en på nytt for å slå av Magix-programmet
Jeg fikk den ide å prøve å brenne et annet slideshow i AVCH. Fikk noen feilmeldinger, men det virket, fikk brent DVD'en og den virket. Men fortsatt måtte jeg restarte PC'en for å lukke programmet. Hadde det ikke vært for det siste, hadde jeg konkludert med at det var slideshowet som var korrupt. Nå er jeg forvirret. Kan slideshowet, som ikke kunne brennes i AVCH, ha gjort noe med Magix-programmet??? Venter spent på et godt svar og et godt råd her. Hvordan får jeg evt løftet dette spørmålet over på support hvis ikke forumet har noe svar