What if I type my serial number into CD Architect with a typo? How to change? The serial number menu item is grayed out and online registration fails every time I try. I believe I typed a zero instead of the letter "O" in my serial number. This is very frustrating.
I would definitely appreciate talking to a real human being about this, as Internet searches seem to lead to crack software that I am not interested in. This is a paid version of Sound Forge 9, which included CD Architect 5.2. Please do not tell me that you have abandoned this product, as it is still useful to me. I have been finding many re-routed and/or dead links on Magix site.
Thanks,
Gregg Mazel, founder mazelmusicalarts.org
Was passiert, wenn ich meine Seriennummer mit einem Tippfehler in CD Architect eingebe? Wie ändern? Der Seriennummer-Menüpunkt ist grau unterlegt und die Online-Registrierung schlägt bei jedem Versuch fehl. Ich glaube, ich tippte eine Null statt des Buchstabens "O" in meiner Seriennummer. Das ist sehr frustrierend.
Ich würde definitiv schätzen zu reden mit einem echten Menschen über diese, wie Internet-Recherchen zu scheinen, um Crack-Software führen, dass ich nicht interessiert sind. Dies ist eine kostenpflichtige Version von Sound Forge 9, die CD Architect 5.2 enthalten. Bitte sagen Sie mir nicht, dass Sie dieses Produkt aufgegeben haben, da es immer noch nützlich für mich ist. Ich habe gefunden, viele umgeleitet und / oder tote Links auf Magix Website.
Vielen Dank,
Gregg Mazel, Gründer mazelmusicalarts.org