zwarte strook op mijn tijdlijnmodus

Sabine-Debel schreef op 04.02.2021 om 22:30 uur

Hallo,

Plots verschijnt een zwarte streep om mijn tijdlijnmodus bij spoor 3 en alles wat onder dat spoor staat kan ik niet meer zien of bewerken. Er verschijnen ook oranje streepjes erop. Wat heb ik fout gedaan en vooral, hoe krijg ik die zwarte balk weg zonder dat ik mijn spoor wis? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Vriendelijke groeten,

Sabine

Reacties

Bol schreef op 04.02.2021 om 22:49 uur

@Sabine-Debel

Hallo Sabine,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen of er iets op spoor 3 staat. Ik heb het vermoeden, dat u per ongeluk op het "+" teken geklikt hebt aan de rechterkant van spoor 3. Als dat het geval is dan wordt er een leeg spoor toegevoegd.

Als u niets door u op spoor 3 is geplaatst, dan kunt u deze gewoon verwijderen. Zie afb.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sabine-Debel schreef op 06.02.2021 om 10:52 uur

Dag Rob,

Dank u wel om te antwoorden. Er stond wel heel wat onder de zwarte strook, dus wou ik ze niet zomaar laten verdwijnen. Ik heb een beetje van alles geprobeerd, o.a. het spoor eens gemaximaliseerd en toen verdween de zwarte strook. Hoe ik dit veroorzaakt heb, is me een vraag. Maar het belangrijkste is dat ik opnieuw verder kan werken.

Maar nogmaals, dikke merci voor uw tijd.

Groetjes Sabine

Bol schreef op 06.02.2021 om 17:01 uur

@Sabine-Debel

Hallo Sabine,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw weer verder kan werken met uw filmproject. Waarom er bij u op spoor 3 een zwarte strook is ontstaan, kan ik hiervandaan niets over zeggen. Wat ik wel weet is, dat er bij mij ook wel eens onverklaarbare dingen gebeuren, waar ik dan ook geen directe verklaring voor hebt. Daarom adviseer ik de gebruiker om naast de back-ups van Magix, ook om bv. het half uur zelf het filmproject op te slaan zoals bv.: 001.naam.mvp, 002.naam.mvp, 003.naam.mvp, enz. Er kan dan altijd weer worden teruggevallen op een eerder foutloos MVP-projectbestand. Wanneer uw project een fout bevat, sla dan eerst op als bv. xxx.naam (fout).mvp, voordat u het probeert op te lossen. Als alles dan weer goed staat, kunt u dit foute MVP-projectbestand weer verwijderen van uw PC.

Ik wens u een fijn en een rustig weekend.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-