Kan iemand mij vertellen waarom ik zwarte balken krijg te zien bij de preview? Wanneer ik aan het bewerken zie ik deze niet. Ik wil dit niet zien als het bestand op de tv wordt afgespeeld.
Ik gebruik fotostory 2016 deluxe het gaat om een mp4 video bestand dat ik wil branden via dit programma. In de slider is het beeldvullend en in de preview voor het branden zie ik zwarte balken links en rechts.
gezien U vorig jaar met foto's en oude Dia's aan het werk was.
schrijf U nu over een mp4 film project of over een project die gemaakt zijn van Dia's en foto's, als deze 4:3 zijn zal er altijd aan de linker en rechterzijde een balk staan, zijn het nieuwe Foto's of filmpjes dan is dat 16:9 en zal er geen zwarte balk aan de linker en rechterzijde zijn.
U kunt wel via Media dan Weergave & animatie optie Positie & Grootte de zij kanten uitrekken ( maar dan wordt het beeld wel ingezoomd.).
In het previewscherm van het brandmenu ziet u zowel rechts als links een zwarte balk. Dit is geheel normaal en correct. Bij een format 4:3 zal deze breder zijn dan bij het format 16:9. Als u uw project op een DVD hebt gebrand, zal deze ook volledig (16:9) op uw TV scherm worden weergegeven, dus zonder de zwarte balken.
10 dagen geleden heeft U een oproep gedaan dat U een probleem had,er zijn verschillende reacties gegeven.
Is Uw probleem inmiddels opgelost
,zo ja.
Is het mogelijk dat U dit op het Forum wilt publiceren, zodat MAGIX gebruikers die het zelfde pakket hebben als U en misschien met een soort gelijk probleem, kunnen dan gebruik maken van de door U omschreven oplossing.
(Hier is het Forum voor zodat we allemaal op een fijne manier verder kunnen met ons mooi hobby )
Het probleem dat Hetty had, was geen Magix Photostory probleem. Samen met Hetty zijn wij via een PB tot een oplossing gekomen. Wat dit is / was, is aan Hetty om dit op het forum kenbaar te maken.