Reacties

Bol schreef op 31.01.2022 om 18:20 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Probeer eens om de Frametable op nieuw te laten aanmaken.

Dit doet u zo:

  • activeer filmfragment
  • klik met de rechtermuisknop op het filmfragment
  • Klik op Frametable(nieuw) aanmaken.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 31.01.2022 om 18:54 uur

Kan dat met een aantal frame's te gelijk Rob

Eric-Ross schreef op 31.01.2022 om 19:06 uur

Geprobeerd,......dat lukt niet, niet met één en niet met meerdere frame's

Eric-Ross schreef op 31.01.2022 om 19:08 uur

Ik ben al aardig onderweg om ze stuk voor stuk te herstellen.

Bedankt voor je hulp, fijne avond.

Groet, Eric.

Bol schreef op 31.01.2022 om 19:11 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

U zou het zelf kunnen uitproberen, door alle filmfragmenten te activeren (geel) en dan de frametables op nieuw te laten aanmaken.

Er is nog een methode om de frametables aan te laten maken:

  • ga naar: Bestand / Instellingen / Programma - (sneltoets "Y")
  • klik op het tabblad: Video/Audio
  • zet een vinkje bij: Frametable bij import automatisch aanmaken

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bushflyer schreef op 31.01.2022 om 19:19 uur

@Eric-Ross

Een frame is één enkel beeldje in een filmfragment. Ik neem aan dat u bedoelt dat u aan het schuiven bent gegaan met filmfragmenten op de tijdlijn om er andere filmfragmenten tussen te voegen. En toen zijn er "zwarte gaten" ontstaan. Ga naar de tijdlijn, zet de muisaanwijzer in een leeg gedeelte van de tijdlijn en druk op de rechter muistoets. Er volgt een popupmenuutje met daarin een optie "Gaten vinden en sluiten". Klik daarop en alle filmfragmenten worden netjes weer aan elkaar geplakt.

Gr., Jaap

Eric-Ross schreef op 01.02.2022 om 18:52 uur

Ik moet nog het één en ander uitproberen, want door het tussen voegen van een aantal filmfragmenten is er een groot aantal, zeer kleine, zwarte gaten gevallen.

Als ik deze ga sluiten op de manieren die mij is voorgedragen ben ik bang dat mijn titels en toegevoegd geluid (muziek) niét mee verplaatsen waardoor mijn probleem (werk) alleen maar groter wordt.

Groeten, Eric

mi-bo schreef op 01.02.2022 om 19:12 uur

@Eric-Ross

Beste Erik.

hier staat beeld, tekst ,en muziek onder onder de projectjes

dan toets dit in dat het geactiveerd is

Dan de optie gaten vinden te sluiten , dan wordt alles netjes mee genomen,

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 01.02.2022 om 19:19 uur

@Eric-Ross,

Hallo Eric,

De opmerking die u maakt w.b.t. het sluiten van gaten klopt helemaal. Gaten sluiten werkt op zijn best als alleen spoor 1 (beeld) en spoor 2 (geluid) is bezet. U moet al de gaten handmatig sluiten.

Succes met deze klus,

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2022, 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.02.2022 om 19:43 uur

Hallo Eric,

Voor zover ik het tot nu kan bepalen, moet u alles handmatig sluiten.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bushflyer schreef op 01.02.2022 om 20:16 uur

Ik zou een kopie trekken van het project (het MVP-file) en deze kopie gebruiken om de diverse genoemde mogelijkheden uit te proberen. Als je de beste oplossing hebt bepaald kan je deze "loslaten" op je officiële project.

Gr., Jaap

 

Eric-Ross schreef op 01.02.2022 om 20:21 uur

Goed plan @Jaap, kan ik de ellende in ieder geval niet groter maken.

Groeten,

Eric.

Eric-Ross schreef op 01.02.2022 om 20:26 uur

@mi-bo, zo te zien sluit deze dan niet de gaten in het tekst en muziek spoor, houdt dat in dat ik spoor 1 en 2 geheel moet activeren? (Geel maken)

mi-bo schreef op 01.02.2022 om 21:13 uur

@Eric-Ross

Beste Eric.

Dank voor uw feedback.

Alles blijft gewoon netjes onder elkaar staan, alleen de gaten worden gesloten. Alles schuift netjes naar links, net zoals U al eerder heeft kunnen zien in de promo van 4 minuten

Maar Uw verhaal, er zijn openstukken(gaten ontstaan door verwijderen van beelden )in openstukken,,waar al muziek en voice over(gesproken tekst )en titel instaat, dat gaat niet.

Als een project op de tijdlijn staat,met muziek en voice over(gesproken tekst )en titel en daar worden nog stukjes tussen uitgehaald, dan gaat het verhaal gaten sluiten niet op.

Wel als U verschillende projecten op de tijdlijn heeft staan, die bewust uit elkaar zijn geschoven om te bewerken,door wat beelden er tussen uit te halen of ergens anders vandaan gehaald er tussenworden geschoven, met muziek en voice over(gesproken tekst )en titel, als dat allemaal goed is,dan kunnen de projecten via gaten sluiten in een keer worden gesloten.

Sc6

M.vr.gr

Michael