zwart beeld bij inladen van video

claudia0103 schreef op 11.11.2009 om 14:49 uur
Ik heb ondertussen een video bewerkt van ongeveer een uur.  De voorlaatste keer dat ik wou bewerken kreeg ik geen video meer opgestart.  Mijn project was leeg ??? Ik dacht dat ik een fout had gegaan en per ongeluk gewist en heb het project opgestuurd met een backup. ..  Veel gegevens zijn verloren gegaan.  Nu wil ik vandaag nog beeldmateriaal aan mijn bestaand project toevoegen en wat blijkt ....   mijn project is wederom leeg ! ! ! ! ! !
Ik werk met Magic video deluxe 15 ( maar niet lang meer als er geen beterschap ik komt)
Graag hulp ! ! !

Reacties

claudia0103 schreef op 11.11.2009 om 15:26 uur
Even een correctie : blijkbaar is mijn project niet leeg deze keer. Het is aanwezig maar het beeld blijft zwart..  in de tijdlijn staan enkel wat teksten...  Als ik probeer op te laden geeft hij wel weer dat mijn project verplaatst is en dat ik via de directory moet opladen ...  dit doe ik dan maar blijkbaar werkt het niet.. 
Ik heb een onbewerkte video opgeladen en daar is wel beeld van te zien. 
Ik moet echt dringend op zoek naar andere software ... iemand suggesties ??
Polders schreef op 11.11.2009 om 20:01 uur

Hallo Claudia, vervelend zo'n ervaring. Er gaat duidelijk wat mis.
Bij Vragen en Antwoorden worden medegebruikers gevraagd om suggesties. Magix zelf kan ook worden gevraagd om hulp.
Als medegebruiker van Video deluxe 15, is het niet echt duidelijk waardoor het project leeg is wanneer dat opnieuw wordt opgestart en op een andere locatie zou staan.
In het algemeen kan een project worden gestart bij Bestand, Project laden.
Kijk eens bij Bestand - Instelingen - Progrmma Instelingen welke map daar staat ingesteld.
Ga dan eens met de Mediapool naar die map en kijk of het project met de extensie .MVD daar staat.
Probeer anders eens een heel klein projectje te maken om te kijken waar het project wordt opgeslagen.
Veel succes.