zoom tot oneindig daniel-degreef schreef op 28.05.2021 om 16:14 uur Hallograag wou ik in een clip een zoom maken tot oneindig hoe kan ik dat het best doen mvg daniel Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 28.05.2021 om 18:01 uur @daniel-degreef Beste Daniel, Als ik het goed heb gelezen, is dit wat U bedoel met eindeloze zoom Blijf gezond M.vr.gr Michael- Forum Moderator daniel-degreef schreef op 28.05.2021 om 20:24 uur Hallo ik heb mij verkeerd uitgedrukt wat ik zou willen is een clip die zodanig inzoomd zodat je de indrukt hebt dat je in het beeld gezogen wordt, hopelijk is deze uitleg duidelijker mvg Daniel mi-bo schreef op 28.05.2021 om 20:50 uur @daniel-degreef Beste Daniel. Dank voor uw feedback. Dit zou dus het tegenover gestelde moeten zijn als mijn voorbeeld, Dat er een totaalshot is,en naar een bepaald stukje in de shot de aandacht moet worden getrokken door er op in te zoomen. Of is dit ook niet de bedoeling??? Blijf gezond M.vr.gr Michael daniel-degreef schreef op 28.05.2021 om 21:19 uur Hallo Michael, ja dat is het inzoomen midden van het beeld tot zo ver als mogelijk tot er een ernorme pixel overblijft die zal dan wel onscherp zijn maar dat is geen probleem mvg Daniel 1