Zoeken naar een programma

Nelleke schreef op 15.02.2022 om 16:06 uur

Geacht team. Ik ben in het bezit van een Video Camera Recorder van Sony. Hier heb ik allemaal de bandjes van met mooie reizen.. Deze wil ik nu graag omgaan zetten naar een DVD. Kan iemand mij vertellen of daar, net zoiets als Photo De Luxe 2022, programma's voor zijn? Zou heel blij zijn met een goeie tip. heb e.v.t. een afbeelding, weet alleen niet hoe ik deze hierbij kan voegen.

hartelijke groeten.

Nel van der ven

 

Reacties

Bol schreef op 15.02.2022 om 18:35 uur

@Nelleke

Hallo Nel,

...Ik ben in het bezit van een Video Camera Recorder van Sony. Hier heb ik allemaal de bandjes van met mooie reizen.. Deze wil ik nu graag omgaan zetten naar een DVD....

Daar is een programma voor: Red je video's - door het digitaliseren van banden.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2022, 18:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nelleke schreef op 15.02.2022 om 18:50 uur

Hallo Rob, dat programma heb ik maar dat is volgens mij alleen voor videobanden en ik bedoel de cassettes uit de camera om deze te digitaliseren. Ik heb ook een nieuwere camera en daar kan ik rechtstreeks ook met een programma een film maken maar dat gebeurd nog met XP. Maar ik heb nu windows 10 en dat lukt niet, vandaar mijn vraag.

Hoop dat een een oplossing hebt.

groetjes,

Nel

mi-bo schreef op 15.02.2022 om 19:29 uur

@Nelleke

Beste Nelleke.

Om bandjes te digitaliseren kunt U het beste RUV2022 kopen.

Met het programma wat daar bij zit MAGIX Video Easy kunt U ook van andere camera's beelden importeren, een zeer eenvoudige programma mrt zeer veel mogelijkheden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.02.2022 om 21:08 uur

@Nelleke

Hallo Nel,

...dat programma heb ik maar dat is volgens mij alleen voor videobanden en ik bedoel de cassettes uit de camera om deze te digitaliseren....

Met een MAGIX USB-video-omzetter kunt u ook DVD bandjes digitaliseren. Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/mijn-oude-videocamera-wordt-niet-herkend--1262907/#ca1621557

Ik weet niet welke versie uw MAGIX USB-video-omzetter is, maar waarschijnlijk zal de uwe niet compatibel zijn met Windows 10.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2022, 21:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-