Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2017 om 12:06 uur

Ingrid- Alain.

Dit is de enige mogelijkheid, om albums apart te publiceren.

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 12:36 uur

De albums zijn er wel, maar binnen het album staan de filmpjes en dat is een groot aantal, en dan had ik gehoopt dat ze er een mogelijkheid was om er een welbepaald filmpje vinden via een zoekfunctie op naam ... Maar dit is blijkbaar niet mogelijk! Misschien een tip om deze mogelijkheid aan het programma toe te voegen?🙂

mi-bo schreef op 17.11.2017 om 12:53 uur

Ingrid-Alain.

Het is toch een kleine moeite, om de optreden via Online Media Manager per datum te publiceren.

Dan kunnen de Fans die op een bepaalde data bij optreden aanwezig waren, datum in klikken en kunnen zij na genieten van Uw mooie optreden

 

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 12:58 uur

Neen voor ons is de datum niet van belang, wel de (naam) van het filmpje, omdat onze leden dan weten wat de inhoud van het filmpje is. Het gaat namelijk om voorbeelden van welbepaalde dansen die ze dan nodig hebben.... of zoeken. Nu moeten ze 1 titel zoeken tussen een 500 tal filmpjes...

 

mi-bo schreef op 17.11.2017 om 13:37 uur

Ingrid-Alain.

bedankt voor Uw antwoord.

U kunt toch alfabetisch bijna oneindig ( 100 Gb ) via Online Media Manager de filmpjes inbrengen.

De optie die Apple heeft zit er niet in.

Of overstappen naar MAGIX Webdesigner en dan is het mogelijk om per Dans Thema een aparte alinea aan te maken, hierbij wil Ik U graag helpen.

voor verder contact is het mogelijk mi-bo@magix.info

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 17.11.2017 om 13:43 uur

Ik heb webdesigner reeds aangeschaft, maar is niet zo eenvoudig dan websitemaker. Ben die nog volop aan het uitproberen ...zal nog niet voor morgen zijn...maar alvast bedankt.