Zal MAGIX Video Converter 3 werken onder MultiCam Capture 2.0 Lite?

Adriena schreef op 25.10.2023 om 15:58 uur

Is het mogelijk dat de K0065 ook werkt met MultiCam Capture 2.0 Lite? De K0065 wordt herkend (als MAGIX Video Converter 3), maar geluid en beeld zijn niet zichtbaar.

Is it possible the K0065 also work with MultiCam Capture 2.0 Lite? The K0065 is recognized (as MAGIX Video Converter 3), but the sound and image are not visible.

Reacties

Bol schreef op 25.10.2023 om 16:41 uur

@Adriena

Hallo Adriena,

Als moderator heb ik uw topic aangepast omdat dit het Nederlands forum is en ik heb ook uw ander gelijksoortige topic vraag verwijderd van het forum verwijderd.

Magix Video Converter 3 (K0065) is een Magix product en zal naar alle waarschijnlijk niet werken onder MultiCam Capture 2.0 Lite die meegeleverd wordt met Pinnacle. Maa kijk eens of uw camera toegang heeft tot dit programma.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 25.10.2023, 16:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Adriena schreef op 25.10.2023 om 16:57 uur

De toegang van de camera staat goed. Het gekke is dat de Magix Video Converter 3 wel werkt met Pinnacle 12 en niet met Pinnacle 26, waarbij ik afhankelijk ben van de MultiCam Capture 2.0.

Bol schreef op 25.10.2023 om 18:21 uur

@Adriena

Hallo Adriena,

Als MAGIX Moderator kan ik u geen antwoord geven op uw opmerking: "Magix Video Converter 3 wel werkt met Pinnacle 12 en niet met Pinnacle 26, waarbij ik afhankelijk ben van de MultiCam Capture 2.0". Maar zie eens deze link: Opnameproblemen met de MAGIX Videoconverter oplossen

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Adriena schreef op 26.10.2023 om 11:36 uur

Beste Bol,

De links voor de drivers werken niet. De pagina waarop ik terecht moet komen, wordt niet gevonden.

Met vriendelijke groet,
A

Bol schreef op 26.10.2023 om 11:51 uur

@Adriena

Hallo Adriena,

U moet er wel rekening mee houden, dan Magix Duitsland deze video-omzetter niet meer ondersteund. Maar u kunt deze deze link eens proberen: De video-omzetter wordt niet herkend (magix.info)

Misschien is dit voor een optie: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd. Deze is een Plug & Play versie, waarvoor u geen drivers meer nodig heeft.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2023, 12:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Adriena schreef op 26.10.2023 om 13:07 uur

Beste Rob,

Zoals je al eerder aangaf, het Magix-product K0065 gaat waarschijnlijk niet werken onder MultiCam Capture 2.0 Lite. Onder Apparaatbeheer op mijn computer zie ik voor deze Video Grabber ook geen stuurprogramma verschijnen; ook niet na de setup van de drivers. De melding is "Conexant Polaris Unused CIR Function". Dit zegt mij niets. Helaas ... De K0065 werkt in ieder geval wel met Video easy Red uw video's

Met vriendelijke groet !

Bol schreef op 26.10.2023 om 18:28 uur

@Adriena

Hallo Adriena,

Nogmaals de K0065 Magix USB video omzetter is geprogrammeerd om goed onder Red Uw Video's te werken. Conclusie: u moet uw video's blijven digitaliseren met Red Uw Video's X en Video easy X. Vergeet Pinnacle 26!!

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-