Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2009 om 16:54 uur
Het zou berst mogelijk kunnen zijn dat het filmpje is beveiligd.
je kunt dit omzeilen door het te importeren in vdl15+\16+ en daarna te exporteren naar je eigen site op you tube, succes.
Erik-EBZ schreef op 30.12.2009 om 21:10 uur
Een paar weken geleden een soortgelijk probleem gehad. OOk de melding dat het uploaden gelukt was maar er stond toch niets. Toen bleek dat het filmpje als .mod ( of mov, weet ik niet precies meer) geupload was. Toen nog een keer geprobeert maar dit keer als AVI en toen lukte het wel. Weet niet of je wat hebt aan deze info, in iedergeval suc6.
Voormalige gebruiker schreef op 15.01.2010 om 19:20 uur
 Hallo Doing....
Mijn ervaring met het uploaden van filmclips naar YouTube is nog pril.
Nu heb ik twee video's geupload. De eerste door de film met VDL16 te exporten in wmv-formaat (1280x720) en daarna via de oploadservice van YouTube naar mijn kanaal. De tweede door gebruik te maken van de directe uploadfunctie naar YouTube in VDL16. Voordeel van de eerste methode is dat je gebruikmaakt van de mogelijkheid om je film in HD te laten zien de tweede omdat het simpel vanuit VDL werkt en een bruikbare kwaliteit oplevert. In beide gevallen krijg je van YouTube twee links: één om op te nemen in je eigen website en één om gebruikers rechtstreeks naar je filmpje op YouTube te leiden.
Kortom: bij beiden methodes is VDL functioneel.