Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 31.07.2015 om 10:19 uur

Beste,

Windows 10 is net uit. Ik denk dat de meeste programma's die nu onder Windows 8 draaien ook onder Windows 10 zullen draaien. zie http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/compatibility/CompatCenter/ProductViewerWithDefaultFilters?TempOsid=Windows%2010&Locale=nl-nl&Architecture=X64&TextSearch=magix&Type=Both&CurrentPage=0&TotalPages=1&ShowCriteria=0&SortCriteria=Relevance&Compatibility=Unknown&LastRequested=14

Tik " Magix " in de zoekregel en klik op zoeken.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 31.07.2015 om 13:43 uur

Beste,

 als moderator en MAGIXagent geprobeert Windows 10 pro te installeren,

 dit lukte mij helaas niet,

 een optie via windows icoon was er een mogelijkheid tot reserveren van Windows 10. Ik zal helaas ook moete afwachten om MAGIX producten uit te proberen

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 31.07.2015 om 15:44 uur

Beste,

Windows 10 is voor geregistreerde gebruikers nog niet te downloaden, Deze wordt gefaseerd uitgerold.  Zie: http://www.computeridee.nl/nieuws/windows-10-niet-voor-iedereen-te-downloaden-op-29-juli/

Succes,

Rob

fverwaal02 schreef op 01.08.2015 om 08:17 uur

Beste,

Ik heb diverse Magix programma's (video pro X6 & 7 , web, mp3 en foto programma's) ze werken allemaal onder Win 10.

Gr Frans

Voormalige gebruiker schreef op 01.08.2015 om 09:50 uur

Beste,

Ik heb diverse Magix programma's (video pro X6 & 7 , web, mp3 en foto programma's) ze werken allemaal onder Win 10.

Gr Frans

Hallo Frans,

Bedankt voor de terugkoppeling. Hier hebben wij als forumleden wat aan.

groet,

Rob

mi-bo schreef op 02.08.2015 om 19:07 uur

Eindelijk is het mij ook gelukt om Windows 10 pro op mijn laptop te zetten, het volgende resultaat

Ik heb op mijn laptop i7 processor met 7200 toeren schijven CPU 2670 QM die was geinstalleerd met Windows 8.1 Pro,
Windows 10 Pro geinstalleerd, alles ging perfect.
Alle MAGIX programma’s  heb ik laten staan.
Na het opstarten het volgende:
Alle MAGIX programma’s met een P3 moet je eerst deactiveren en daarna na opstarten kan je het gelijk weer activeren, en registreren, want de Pc registratie voor MAGIX was Windows 8.1, verder geen enkel probleem, daarna krijg je een melding voor een download update doen tussen de 15 & 22 Mb
De andere versies P2 kan je de melding krijgen installatie beschadigd, doe de originele dvd in de driver en installeren via herstellen, en het programma werkt, dit heb ik zelf uitgeprobeerd zelfs met vdl 17 Plus.
Heb je een download versie dan is het een ander verhaal, want er wordt naar de installatie dvd gevraagd.

bij mij werkte deze optie niet voor programma's ouder dan 5 jaar.

gr

Michael