Reacties

Bol schreef op 28.12.2021 om 15:42 uur

Hallo @jogtx,

Helaas hebt Magix Duitsland de genoemde Magix programma's nog niet uitvoerig getest onder Windows 11, maar voor zover ik van andere forumleden heb vernomen wel. Echter, als u nog niet bent overgestapt van Windows 10 naar Windows 11 adviseer ik u om dit nog even uit te stellen. Windows 10 wordt tot oktober 2025 ondersteund. Zelf ben als moderator nog niet overgestapt naar Windows 11.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2021, 15:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jogtx schreef op 28.12.2021 om 16:00 uur

bedankt Bol

ik ga een nieuwe configuratie aanschaffen, vandaar mijn vraag. Heeft u suggesties of ik een aparte beeldkaart dien te hanteren? Het blijkt dat de nieuwe processors ook de hardware versnelling aankunnen.

met vrgr Joris

Bol schreef op 28.12.2021 om 16:20 uur

@jogtx

Hallo Joris,

Mijn persoonlijke voorkeur ga uit naar Intel processors en NVIDIA kaarten. Maar dit een subjectieve opmerkingen. Er zullen zeker ook forumleden zijn, die zweren bij een AMD processors. U zou in Google een zoekopdracht Intel vs AMD processors kunnen geven. Er is genoeg op het internet te vinden. Twee jaar geleden heb ik deze PC configuratie gekocht en deze is nu alweer achterhaald.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-